• mirakulix83

Blivande pappor 09 Del 2

Hallo där ute på er blivande pappor. Nu tycker jag ni ska skriva till varandra och inte skämmas för det. Jag själv ska bli pappa i Mars 09. Det skulle vore kul om man hittar nån kille som ska bli pappa nån gång i 2009. Så kom ingen nu och skriv.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-16 20:36
    I denna tråden följer vi varandra igenom graviditeten, pratar om allt från himmel och jord medans vi väntar på våra mirakel.

• Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2
  • frenys1

Vi har inte bestämt oss för mellannamnen än faktiskt, men ska ta hennes mors efternamn, Borgenfalk.

• mirakulix83

frenys1: Ovanligt efternamn men fint.

• Ragge24

Hej alla blivande pappor,allt bra?

• Staketpiss

Min dotter skall heta Meja och ta mitt efternamn, eftersom jag passade på att fria på BB. Dock blir det inget giftermål riktigt än men inom ett år eller två iaf.

Om man skall ändå gifta sig i framtiden är det ju bättre att barnen tar faderns efternamn så slipper man flera namnbyten senare.

• mirakulix83

Ragge24: Det är bara bra själv?

Staketpiss: Fint namn. Det gjorde du rätt i att fria nu.

• Ragge24

mirakulix83:Jodå med mig är det bara bra,är lite sliten efter helgen bara.Händer det något kul nu i helgen då?

• nilspetter

Grattis till alla er som fått och till oss som ska få. Jag blir pappa den 17:e april om det nu kommer enligt tidtabellen :)

• Ragge24

nilspetter:Grattis.Vet ni vad ni ska få?Kommer erat barn den 17:e april så kommer den på min namnsdag :)

• paTrust

frenys1: grattis!!

har inte varit här på länge, för mycket med jobb, husrenoveringar och tre barn... man har verkligen FULLT upp!!! men hoppas att alla mår bra och att era gravida damer och nyfödda barn är snälla mot er...!!

• niklash

Tja!

Jag och min sambo väntar tvillingar till sommaren, är i v. 27 nu!! Vi har en dotter som är 2 månader också! Hoppas alla har det bra!! Ska bli kul att följa alla i tråden!

Svar på tråden Blivande pappor 09 Del 2