Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-01-01 17:33:41 följande:
    mamma2003 skrev 2009-01-01 17:20:53 följande: hahaha, jag håller klubban (ordförandens) jag springer mellan datorn och att göra något vettigt Plockar o grejar. Bävar inför hundpromenaden sen, minus 13 nu och det verkar sjunka. Fast jag tror jag sålt in den till maken Jag hoppas på att sy sen. Ett par till av dom röda muddisarna, dottern ville ha ett par oxå. Sen är jag sugen på att exprimentera fram nån sorts tröja.Ni som har plus, får man sådär fiffigt att man kan göra kategorier i sin bildmapp då? Vill ha mer ordning där! Och vore kul att föreviga alla plaggen o lägga in allteftersom man syr.Just det, idag har jag polerat på min 60-talare!Mamma2003, har du provat nya sulkyn nåt mera?
    Nu har jag hittat hit

Japp, med plus kan man få hur bra ordning som hellst bland bilderna, och det ryms oxå mycket fler bilder!
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till HUS!!!!!!!
  • Lindadjo

Tack mamma 2003 för länken hit förresten! Kyss

• Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-01-01 17:38:41 följande:
    Du menar Solanon? Nej, men den står i vardagsrummet och jag klämmer och klurar lite med den hela tiden. Har inte kollat än om den går in i vår pyttebil, i så fall säljer jag Zappen. Den här är något lite större men smidigare att fälla upp och ihop. Och framför allt har den ett ordentligt viloläge.
    Måste upplysa dig om att min techno XT är den vagn jag haft längst i min ägo Det är den 6:e vagnen i ordning som jag köpte.
  • Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-01-01 19:38:31 följande:
    Teutonia Solano. Inget speciellt alls, bara för att prova www.babyshop.de/popup_image.php?pID=438/imgID...
    Räcka ut tunganSe bara på denna!!!

+Reäla och ordentliga hjul med fjädring på samtliga, 16,5 cm
    +fullt liggläge, litet fotstöd som går att fälla upp
    +5-punkts bälte, går att plocka bort om man vill. 
    + avtagbar och tvättbar klädsel
    +suflett med uv-fönster och "flärpen" som går att fälla fram och går att fälla undan är oxå uv-skydd.
    +Sufletten är helt vattentät så regnskyddet fäster man på framkanten av sufletten så den bara täcker öppningen, liten och väldigt smidigt.
    +Det finns en dragkedja bak på sufletten som gör att hela sufletten går att tippa fram så att det nästan går helt ihop där fram! Svinbra när lillen var mindre och skulle sova i vagnen på stranden. Det blir både mörkt och solskyddat!
    +Fickor bak på sufletten för smågrejs. 
    +Man fäller ihop den med en hand, och den låser sig automatiskt när man fällt ihop den, och så finns det ett praktiskt bärhandtag på ena sidan, så man kan bära den som en väska.
    +Och den väger bara drygt 7 kg!

Det enda negativa - är väl att den bara är framåtvänd, men det kan man leva med när det är en paraplyvagn

Hur mycket ska jag måsta argumentera?
  • Lindadjo
    zasata skrev 2009-01-01 20:09:39 följande:
    hatar sådana hjul ;)
    Då ska du inte kolla på Solanon heller då, som ju har ännu mindre hjul 
  • Lindadjo

Härliga brallor katten!!

• Lindadjo
    zasata skrev 2009-01-01 21:45:33 följande:
    ja sen en anna sak då ni är så bra som ni är behöver jag en ny bild till mitt CV men vet inte vilken, och under 30dec. finns lite olika. Vill ni säga vilken som vore  bäst? för klädbutik då.
    3.e bilden på rad 2 tycker jag.
  • Lindadjo
    zasata skrev 2009-01-01 21:57:57 följande:
    du tror inte den blir för suddig?
    Var inte 3:e bilden den som inte var suddig, de 2 första var ju det.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6