Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Usch, vad tråkigt!
...nu går jag och lägger mig.
LOKATT: Wow, du har ju blivit värsta proffset på att sy!!!! *imponerad*
Suck, varför är ingen här när jag behöver er. Jag håller på bli vansinnig på min dator. Ungarna har tryckt på nånting så den där grejen med alla öppna fönster och sånt har flyttat sig från att ligga längst ner på skärmen till att vara på sidan.
Nu har jag skrivit en ny CV och när jag skrev ut den blev det inte alls som det såg ut på skärmen, och jag tror det beror på att den där är på sidan. Vet någon hur man får ner den igen? Det funkade inte att stänga av datorn ![]()
Äh, jag får leva med det då
kanske ungarna fixar tillbaka det någongång.
Jag sitter och surar över att jag inte kan gå på mitt första vv-möte som jag sett fram emot. Jag forstätter väl räkna lite själv, men jag hade verkligen velat gå idag. Nu måste jag vänta en heeeel vecka. Och sen veckan efter det så har sambon jour, så då måste jag vänta 2 veckor mellan det innan jag kan gå igen.
rätt schysst tvättstuga måste jag säga.. hade jag haft en sån hade jag tvättat varje dag
http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/263660
Nu ska jag och pojkarna åka och storhandla. En hel veckas powerstart ingredienser ska inhandlas. Det blir nog dyrt, får trösta mig med att det kommer räka till mat en hel vecka.
Jag har världens längsta inhandlingslista som jag fått från de. Återkommer om några timmar, när jag handlat färdigt...