Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Kavat skrev 2009-01-12 22:10:40 följande:
    Jag fick reda på att en gammal kompis till mig tagit sitt liv. Blir så ledsen. Varför gör man sådant. Jag har inte träffat honom på ett par år och träffades bara på gemensamma fester. Så tragiskt. Vet heller inte varför, men blir så ledsen...
    Nä fyyyy vad hemskt!!! *kramar* Jag kan inte heller förstå varför man gör så, de som gör det är ju sjuka. Det är så himla synd att de inte får hjälp i tid
    Usch, vad tråkigt!
    ...nu går jag och lägger mig.
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till HUS!!!!!!!
  • Lindadjo

LOKATT: Wow, du har ju blivit värsta proffset på att sy!!!! *imponerad*

Suck, varför är ingen här när jag behöver er. Jag håller på bli vansinnig på min dator. Ungarna har tryckt på nånting så den där grejen med alla öppna fönster och sånt har flyttat sig från att ligga längst ner på skärmen till att vara på sidan.
    Nu har jag skrivit en ny CV och när jag skrev ut den blev det inte alls som det såg ut på skärmen, och jag tror det beror på att den där är på sidan. Vet någon hur man får ner den igen? Det funkade inte att stänga av datorn

• Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-01-14 11:48:44 följande:
    Lindadjo: Ta tag i den med musmarkören och dra ner den mot kanten så hänger den med. Men jag tvivlar på att utskriftsproblemet beror på det *skeptisk*
    Hummm... den går bara att göra bredare eller smalare, jag kan inte få den dit ner?
    Lokatt skrev 2009-01-14 11:48:30 följande:
    tack Prova under Verktyg, det ska vara inställt på menyrad.
    Vart hittar jag verktyg då? *letar*
  • Lindadjo

Äh, jag får leva med det då kanske ungarna fixar tillbaka det någongång.

Jag sitter och surar över att jag inte kan gå på mitt första vv-möte som jag sett fram emot. Jag forstätter väl räkna lite själv, men jag hade verkligen velat gå idag. Nu måste jag vänta en heeeel vecka. Och sen veckan efter det så har sambon jour, så då måste jag vänta 2 veckor mellan det innan jag kan gå igen.

• Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-01-14 14:27:55 följande:
    Lindadjo: Så här står det att man gör i mitt operativsystem; Windows Vista: Du kan flytta Aktivitetsfältet till valfri kant på skärmen. Du måste låsa upp det innan du kan flytta det. Högerklicka på ett tomt utrymme i Aktivitetsfältet. Om det finns en bockmarkering bredvid Lås Aktivitetsfältet är Aktivitetsfältet låst. Lås upp det genom att klicka på Lås Aktivitetsfältet, vilket tar bort bockmarkeringen. Klicka på ett tomt utrymme i Aktivitetsfältet och håll ner musknappen medan du drar Aktivitetsfältet till skrivbordets över-, neder-, höger- eller vänsterkant. När Aktivitetsfältet befinner sig där du vill ha det släpper du musknappen.
    Du är en STJÄRNA!!!!!!!!!!!!!!  Kyss 
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2009-01-14 23:02:11 följande:
    Pust, det blev ett många gånger omformulerat brev skrivet som tog hela kvällen.... Nu ska jag sova. Om jag kan somna.Fint hus Lindadjo. Strulade dock med bilderna när jag skulle kolla så någon tvättstuga hittade jag inte. Men det räcker med poolen för min del.
    Tvättstugan var väl ungefär lika stor som vårat vardagsrum

Igår kom jag iväg till viktväktarna ändå Sambons grej blev inställd, och en kompis kom på besök (ifall han skulle få larm så skulle han stanna med pojkarna), så jag kunde åka iväg. Det var bra att jag kom dit, nu kan jag ju sätta igång på allvar. Så nu kan jag vara med på fläsknoteringen.
  • Lindadjo

Nu ska jag och pojkarna åka och storhandla. En hel veckas powerstart ingredienser ska inhandlas. Det blir nog dyrt, får trösta mig med att det kommer räka till mat en hel vecka.

• Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-15 10:07:49 följande:
    heja! vad bra! Lägg till att inte äta snabba kolhydrater utan bara medel och långsamma så har du ett vinnande koncept Igår fick jag med en ny bekantskap som jag håller på att bli kompis med på en långpromenad med hunden. 1.45 var vi ute! Mamma träning med barnvagn Lindadjo, beställde du något från mjukatyger?
    Nä... jag var in och tittade, och ville såååååå gärna! Men.... köpstopp Vi måste spara varenda öre, och får inte köpa nånting annat än mat och nödvändiga saker, och tyvärr så är ju inte tyg nödvändigt just nu

Mamma2003. Kolla in bilderna längst ner! En sån måste du skaffa till din, för det var ju hur läckerts som hellst! www.familjeliv.se/Forum-3-141/m40276206.html
    Jag älskar de färgerna ihop med varandra, man blir så glad!
  • Lindadjo

Jag har världens längsta inhandlingslista som jag fått från de. Återkommer om några timmar, när jag handlat färdigt...

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6