Kavat skrev 2009-03-12 09:52:49 följande:
Varför gjorde du en från början? Du har kanske berättat, men jag minns inte. För övrigt verkar det inte vara några fel på ämnesomsättningen eller njurarna, men jag har inte fått närmare detaljer. Skönt givetvis om man slipper medicinera hela livet, men man blir ju lite orolig för varför jag svullnat upp och varför jag mår skit. Inte fasen kan väl celiakin göra allt? I och för sig tar ju inte näringen och vitaminer upp i kroppen och ja, då kan man tydligen få bristsjukdomar också... Jaja, ja, läkaren skulle återkomma idag. mamma2003, heja dig! Vad kul det lät!
Jag hade massor av problem med magen, så de skulle göra en gastroskopi (som de fick avbryta) å så gjorde de en coloskopi också. Visade sig att jag har nån av diagnoserna ulcerös colit eller morbus crohn, vilken vet de inte... men den är läkemedelsutlöst av nån av alla mediciner jag äter för min reumatism :( men men....
Jobbigt det där med alla symtomen, hoppas att de en gång för alla hittar vad det är, annars kanske du kan vara med i "diagnos okänd"... de verkar ju lyckas bra :)