Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lindadjo skrev 2009-01-31 13:42:48 följande:
    Då gör jag det
    Matchande bruna kortärmade tröjan? Menar du bruna t-shirten med rosa kaniner och cerise kant?
    Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2009-01-31 13:44:24 följande:
    Matchande bruna kortärmade tröjan? Menar du bruna t-shirten med rosa kaniner och cerise kant?
     Lokatt Hoppas jag tog rätt nu?????

Vilken sööööööt vagn!!!! Supersöt!!! Har du bild på nyaste sulkyn då? Vart hittar du alla dina snygga sulkys nånstans? *avis*
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2009-01-31 18:29:59 följande:
    Nje, fortfarande lika trött och energilös. Men maken är hemma så jag har mest legat still och vilat (läs slösurfat).Sur för att jag inte har någon ork. Har ju en massa saker som borde göras.
    Väldans vad långdraget det var då, förstår att det är jobbigt Hoppas det blir bättre SNART!!!!!!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-31 18:48:00 följande:
    hihi, ja det får vi hoppas Kortärmad brun o hängselbyxorna 86/92? När ska pengarna betalas? Nu har jag klippt tyget, alltid något alltså Nej, inget kort på nya, men det kan fixas. Dock ska den ju kläs om Jag springer på loppisar, varje lördag förmiddag vid öppning och så varje gång jag är i karlstad.
    Den här tröjan: http://www.meandi.se/sv/produkter/091112.aspx
    Och de här brallorna: http://www.meandi.se/sv/produkter/091401.aspx
    Båda i 86/92. Och betalningen är väl dryga 2 veckor efter leverans. Så lagom till nästa löning kanske? 
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-01-31 19:10:55 följande:
    toppen! Funderar på att köpa de två oranga kaninerna till de andra två, men det får bli längre fram Du tror det räcker med pengar nästa barnbidrag då?
    Den hade lillkillen på sig länge, den orangea alltså. Supersnygg!!! Hade jag haft jobb och pengar hade jag köpt mycket mer än 1 tröja var till dom, men nu blev det bara så. Tur att jag fick 400:- rabatt i värdinnegåva
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2009-01-31 19:45:37 följande:
    400! Kan man få så mycket?! Fast jag lär väl inte få ihop 10 pers misstänker jag.
    Ja, jag bokade in min träff i december, då fick man extra värdinnerabatt
    Pärlor åt svin skrev 2009-02-01 02:24:36 följande:
    Hej i tråden!Oh vi har sorg ..Gråtit hela dagen.Vår lilla älskade kanin dog imorse..Hon var vår lilla kelgris,det gör så ont att mista någon man håller kär oavsett storlek..Saknar henne så mycket underbara lilla vännen.Förlåt att jag springer in med mina tråkigheter
    Åh, så tråkigt. Det är klart det är jobbigt att mista någon, oavsett vad och vem det är. Jag har varit jätteledsen för mina hamstrar jag haft som liten för att inte tala om våran fågel. Trodde inte man kunde bli så fäst vid en fågel, men både jag och mamma grät som små barn när hon bröt vingen och vi var tvungen att avliva henne 13 år var hon... *snyft*. Och hund är så klart ännu värre, tack och lov har jag bara haft och förlorat en hund, men det var hemskt. Då är det bättre med fiskarna vi har nu De spolar man bara ner i toan när de dör, men några av de har jag blivit riktigt ledsen för oxå, men inte småttingarna som man inte ser skillnad på, bara de större som har någon sorts personlighet...
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-02-01 10:36:50 följande:
    herregud vad prylar de har Bara man får bort joxet blir det nog superbra!! Bara två månader idag då!
    Nä, 2 månader igår Men de flyttar in till deras nya lägenhet i mitten av mars, för vi kommer få börja flytta över grejer lite tidigare, som tur är! Att flytta och städa och allt på en endaste dag kan bli lite tufft annars
  • Lindadjo
    Lindadjo skrev 2009-02-01 10:38:51 följande:
    Nä, 2 månader igår Men de flyttar in till deras nya lägenhet i mitten av mars, för vi kommer få börja flytta över grejer lite tidigare, som tur är! Att flytta och städa och allt på en endaste dag kan bli lite tufft annars
    SÅ vi kommer att få börja... inte FÖR vi....
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6