Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Alltså, jag har sytt lite grejer, men jag vet inte vem som ska få vad längre, och nu har jag ju börjat få lite prestationsångest. Så nu sitter jag här med en hög grejer som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av

Längtar till 31 mars då vi flyttar till vårat första hus!!!!!!!
  • Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-02-01 10:42:32 följande:
    tur det, det är ju nästan omöjligt uppdrag att flytta på en dag, med små barn o allt dessutom.Ska ni ha det sköna gröna köket?
    Jag tycker det är ganska läckert ändå, men sambon hatar det gröna så jag gissar jag får ge mig och måla om.
  • Lindadjo

Lite orolig är jag, för när vi börjar diskutera så har vi ganska olika syn på saker och ting. Badrummet kommer behöva renovering ganska snart (bara vanlig tapet, och badkar). Jag tycker vi ska kakla, för det är ju snyggast. Sambon tycker vi ska ha våtrumstapet för kakel är inte lika snyggt What? Skojar han eller?!??!

• Lindadjo
    Kavat skrev 2009-02-01 11:11:15 följande:
    Han är ju engelsman! Självklart ska ni väl ha heltäckningsmatta i badrummen också!
      hihihihi.... Mysigt med heltäckningsmatta i badrummet, kalla vintermornar
  • Lindadjo
    zasata skrev 2009-02-01 11:22:39 följande:
    Ebba förra veckan, men tycker hon är så söt här =)
    Jättesöt tjej!
    zasata skrev 2009-02-01 11:14:13 följande:
     okej, men tanke på att ni är dom jag känner bäst (ta åt er äran!) så måsa jag lätta på hjärtat och hoppas ni kan svara. Jag skulle haft mens i Fredags OM jag räknat rätt. I tisdags hade jag sjukt ont i äggstockarnam gjorde ju ett test på onsdag morgon men det visade minus. men jag har ännu inte fått nån mens, men har inte ont alls eller känner mig inte gravid?
    Det var inte ägglossning du kände av då?
  • Lindadjo

Det här är bara heeeeelt sjukt alltså!!
    ">

• Lindadjo

Ja, jag gillar kakel. Men sambon tänker direkt på sjukhus och badhus. Men det behöver ju inte alls bli så hemma!!! Det beror ju på vilket kakel man väljer. Jag kommer då hålla på kakel iallafall, och mina föräldrar kommer ner i april så kan kanske pappa hjälpa oss med det, för han är bra på badrum

• Lindadjo
    Lokatt skrev 2009-02-01 17:52:38 följande:
    men, vaddå, ska bebisen inte få åka finvagn? Och vet ni, jag ska få köpa en retrodockvagn!! *glad*
    Den utan fotstödet?
  • Lindadjo
    mamma2003 skrev 2009-02-01 17:53:16 följande:
    Jag inventerade mina åkpåsar förresten, vet ni hur många det är?
    Gissar på 27
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6