-
Jag blev mest förvånad...de spottar ju fram nya nu när de blivit stor firma. Jag är nog lite bakåtsträvande och gillar familjeföretaganden. Förresten, har ni hört ryktena om att Mountain Buggy kk:ar?Fröken Småland skrev 2009-03-11 11:45:02 följande:Asereht: Hammerhead har jag sett innan (inte imponerad) men Smart verkar ju smart! (haha). 5,6 kg! Inget viloläge antar jag dock, men ändå -
Jag har nu kommit fram till vad barnen ska ha för vår/höstkläder. Skaljacka + byxor från didriksson. Nu är bara frågan, vem ska ha vilken färg. *bankar huvudet i väggen och velar*
Fakta:
Skalset i härliga färger. En fleecetröja under och setet kan användas även kallare dagar. Både byxan och jackan är fodrade med ett tunt foder. Jackan nätfodrad i ryggen. Står emot vind och vatten. Vattenpelare 2000 mm.
Material: 100% polyester. Didriksons.
Tvättråd: 40 grader. Tål torktumling.
http://trollungar.jetshop.se/pub_images/original/Set_Love__wildgreen-grafit..500_1084.jpg
http://trollungar.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=Set_Love__turkos_500_1082.jpg
http://trollungar.jetshop.se/ProductPopup.aspx?filename=Set_Love__optiblue_500_1083.jpg
Småsyskon, dom ska alltid hänga efter en...Hästarobarn skrev 2009-03-11 11:50:07 följande:Aa...jag håller med.! Sorry för att jag attackerar så här...men jag kunde inte låta bli...hi hi du sa ju att jag skulle titta in i er tråd någon gång... Sagt o gjort!Ha de bra!
-
Välkommen i klubben! Det är så ruskigt mycket urväxta kläder här hemma så jag har hamnat i någon form av förlamningskoma. Orkar inte rkigtigt ta tag i det hela för det är så otroligt mycket!Nifelheim skrev 2009-03-11 12:48:17 följande:Kavat: Jag menade absolut inte att stressa dig. Du tar givetvis letandet när du orkar Hoppas du får hjälp snarast dock, det suger att behöva må så dåligt och inte få hjälp Jag har varit lite duktig idag. Sorterat alla "att säljas" kläder efter storlek och slängt ut 9 nya auktioner på tradera. Hoppas på att få ut några fler efter dagishämtning. Får se om det blir verklighet dock... Det är verkligen SJUKT mycket kläder Hela soffan och hela vardagsrumsbordet var totalt belamrade under sorteringen. Hur kan jag ha så mkt barnkläder? Då har jag ändå sparat tillräckligt för att täcka trillingars klädbehov de två första åren -
Nu har vi varit och hämtat storbus på firtids. Det var kallt, blåsigt och snöigt. inte så många minusgrader men snålblåsten gör det riktigt ruggigt och råkallt. *fryyyys*
Nu ska jag göra mat och koka te. Kikar in senare eller imorgon bitti beroende på trötthetsstatus. jag brukar ju gå och lägga mig med minibus och int ekomma upp igen. Jag har nån sorts kronisk vintertrötthet. *gäsp*
-
-
Ws:auktionen gick bra.
Nu ska jag försöka få ut lite mer po.p. Beganat då men ändå.
Funderar allvarligt på att sälja alla po.p jackorna och köpa didrikssonseten istället. Knäppt? Kanske men det känns som en bra idé just nu.
-
Skulle någon har åsikter så är det bara att förklara. Det är en valp och valpar blir trötta. Frågar de inte och bara blänger så blänger du tillbaka.Lokatt skrev 2009-03-12 12:04:08 följande:jag sitter och klurar på om jag ska gå en sväng i det fina vädret. och om jag ska våga mig på att gå bortåt stan, det är fint och finns park o så. Men jag vet inte om jag vill bli sedd av för mycket folk när jag har hunden på fotstödet av vagnen, ser ju ut som jag inte låter min stackars hund gå själv bara för hon är liten, man ser ju kanske inte att det är en valp på håll. bekymmer, bekymmer Men ändå
Eller hur!Riskiflickan skrev 2009-03-12 12:06:15 följande:bättre i vagnen än i en handväska på armen... det är mkt värre tycker jag :) -
Det är helt otroligt vad nojjig man kan bli när man själv int ehar kontroll! Jag har gått här och vankat fram och tillbaks och kolalt genom fönstret efter skoltaxin. Var beredd att vilkan minut som helst ringa skolan och efterlysa dem! Så här sent har de aldrig kommit förut. Jag blir så orolig när det tar lite extra tid. Men nu är den nästan förlorade sonen hemma och käkar ostmackor för brinnande livet. Om 15 min måste vi gå till bussen så vi kan hämta hem de andra. Det är ett jädrans pysslande. *suck*
-
Det var en barnvagn på bussen!
Jaha och, tänker väl ni då men det är faktiskt första gången det hänt sedan vi flyttade hit och vi har bott här i sex år nu! Då kanske ni förstår min fascination! *s*
-
Citychikt så det förslår, en ny svart UJ! *s*Fröken Småland skrev 2009-03-12 14:22:18 följande:Lokatt skrev 2009-03-12 14:23:01 följande:ja fy! *avskyr* det är en sån jag är rädd för att bli tagen som Vi vågade oss ut, en tant och gubbe började prata och glodde mycket, jag förklarade hihi, vad ska du göra med all tid då? haha, men var det nån intressant vagn då? Eller man kanske inte kan få allt första gången på 6 år?Oj, en stor dag alltså! Vad var det för nån då? Något ståndsmässigt eller en Brio Alumina från 1998?