Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

zasata skrev 2009-01-05 21:39:48 följande:
    åååå jävla unge, vägrar sova
    Är hon hemma nu igen? har du klarat dig från sjukan?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-06 11:14:05 följande:
    Hajjar! Fast vad är det för märkvärdigt med sån söm?
    Håller bra, ser snyggt ut, smidigt med både zick zack och ihopsyning i samma söm m.m.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-06 11:21:08 följande:
    Äsch, nu ser jag att den är rätt snygg
    Och så är den inte helt stum vilket raksöm är. I ett stretchigt tyg är det dumt med stum söm eftersom sömmen då väldigt lätt går sönder.
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-06 11:30:37 följande:
    Jag behöver definitivt en sån!
    Haha. De är "ganska" dyra
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-06 15:17:50 följande:
    Tack allihopa för att ni berikat min utbildning lite . Måste köpa en sån helt enkelt
    Köp en till mig när du ändå är i farten
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-06 15:52:47 följande:
    Klara!! Ska ta en bild med dom på, så kommer dom mer till sin rätt, men minsta är inte på humör för det nu Dom är med pös i benen och resår i kanal nertill. Här kommer detalj på dragkedjan:
    Supersnygga Önskar att jag också hade mer tid och ork. Förresten, ditt paket är inte i bilen så det är någonstans på väg...
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-06 16:03:10 följande:
    tack ok *orolig* skrev du avsändare?
    Japp, rosa mailingbag med avsändare som vanligt. Börjar dock oroa mig lite för att jag vimsade till adressen (din alltså), men då borde det ju komma tillbaka eller hur?
  • Nifelheim

Nu behöver jag hjälp Fundersam Karlssloken fyller år på torsdag och jag har i feberyran helt glömt bort att planera en present. Har än så länge inte haft en enda dag då jag varit pigg nog att vistas utanför dörren, men planen är att orka i morgon. Ngn som har ett bra tips?? Fantasin har helt sprungit iväg och jag kan inte komma på en enda grej Skrikandes

• Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-06 20:13:43 följande:
    tatuering?
    Nej jag tror inte han vill ha ngn Gråter
    mamma2003 skrev 2009-01-06 20:22:57 följande:
    Och jag kommer med mitt tråkiga standardsvar: En prenumeration på en tidning. Morgonrock. En bebis
    Morgonrock har jag funderat på, men han har en. Tror ni han tar det som en pik att den är dålig om han får en ny? haha bebis får han ju ändå.
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2009-01-07 12:44:41 följande:
    Har de inte haft skaloveraller alls? Jag vill få tag i en i stl 92, men det verkar vara omöjligt! Helst ny och på rea alltså, men beg verkar också svårt.
    Du får kanske vänta tills popaffärerna har rea på ytterkläder? Jag är också sugen på skaloverall nu. Och har fortfarande inte bestämt mig ifall jag ska ha pop overall nästa vinter eller inte. *beslutsångest*
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6