Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6
Lokatt: Idag kom de första två paketen fram som jag skickade samma dag som ditt, hoppas ditt också kom idag eller gör det i morgon.
Lokatt: Idag kom de första två paketen fram som jag skickade samma dag som ditt, hoppas ditt också kom idag eller gör det i morgon.
Apropå läggning. Elric och jag ska byta sovrum (det har jag tänkt ett tag, men nu börjar det bli dags) I samband med det tänkte jag genomföra en flytt från min säng till hans för nu börjar jag störas av att ha honom i sängen. Han har tidigare legat relativt stilla men nu sparkas han och rivs om nätterna.
Ehm, det jag ville få fram är att jag behöver tips på en mysig/gullig nattlampa som inte kostar multum. Han är nämligen rysligt mörkrädd just nu så det får på inga som helst villkor vara helt släckt. Då blir han vaaaaansinnig.
För övrigt verkar jag ALDRIG bli frisk *less* Nu har jag varit sjuk sen annandagen och hittills ingen makalös förbättring
Börjar bli helt deppig och håglös av det här och känner mig som världens sämsta morsa som bara är sjuk och tråkig ![]()
Det blir kanske ingen bebis iaf
misstänker starkt att ett missfall är på gång ![]()
Hemma igen
Söta ni är som tänker på mig. har fortfarande ont (som typ värkar känns det fast inte LIKA ont, samma känsla bara
) och blöder litegrann ibland
Vet dock inget än då de inte anser det är ngn anledning att göra akut VUL. Får boka tid på måndag isf så då vet jag väl mer om det inte börjar tokblöda eller så innan dess...
Hemma igen från dagisinskolning. Det gick SÅÅÅ bra. Elric började leka efter 5 minuters blyghet och sen såg jag knappt skymten av honom
Han målade och byggde och grejade hela tiden och vrålade NEEEEEEJ när jag sa att vi skulle åka hem
Hur gick det för Manne mamma2003?
Lokatt: Har du FORTFARANDE inte fått paket eller har du bara glömt att berätta det?