Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt: Idag kom de första två paketen fram som jag skickade samma dag som ditt, hoppas ditt också kom idag eller gör det i morgon.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Apropå läggning. Elric och jag ska byta sovrum (det har jag tänkt ett tag, men nu börjar det bli dags) I samband med det tänkte jag genomföra en flytt från min säng till hans för nu börjar jag störas av att ha honom i sängen. Han har tidigare legat relativt stilla men nu sparkas han och rivs om nätterna.
    Ehm, det jag ville få fram är att jag behöver tips på en mysig/gullig nattlampa som inte kostar multum. Han är nämligen rysligt mörkrädd just nu så det får på inga som helst villkor vara helt släckt. Då blir han vaaaaansinnig. 

För övrigt verkar jag ALDRIG bli frisk *less* Nu har jag varit sjuk sen annandagen och hittills ingen makalös förbättring Börjar bli helt deppig och håglös av det här och känner mig som världens sämsta morsa som bara är sjuk och tråkig

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-07 21:01:22 följande:
    fy vad trist att du är sjuk jämt Ikea har jättebra nattlampor som ser ut som små spöken, finns i tre färger. Vi har den som lyser rött. Lampan är mjuk eller vad man ska säga, i gummi typ. kan lysa en hel natt utan att sladden är i om man vill det, den laddar upp sig. Mina barn säger nästan jämt innan dom sommnar, är spöklampan tänd?
    Ah, den har jag kikat på. Ser gullig ut.

Är det den du också menar Zasata? Eller har de fler?
  • Nifelheim

Det blir kanske ingen bebis iaf Gråter  misstänker starkt att ett missfall är på gång

• Nifelheim

Hemma igen Glad Söta ni är som tänker på mig. har fortfarande ont (som typ värkar känns det fast inte LIKA ont, samma känsla bara Fundersam) och blöder litegrann ibland Vet dock inget än då de inte anser det är ngn anledning att göra akut VUL. Får boka tid på måndag isf så då vet jag väl mer om det inte börjar tokblöda eller så innan dess...

• Nifelheim
    Kavat skrev 2009-01-11 10:30:45 följande:
    Håller tummar och tår. Jag blödde som jag skrivit tidigare massor när jag var gravid med sonen. Hade små blödningar när jag skulle haft mens och sen störtflod två gånger och blod däremellan. Så v12-20 var det inte många dar utan blod och dessförinnan då litegrann. Man får ju alltid till svar "sköra slemhinnor" men i mitt fall var det ju kanten på livmodern som hade släppt lite och blödde. I alla fall på första och sista UL. Kram!
    Jo alltså blödde gjorde jag ju när jag väntade Elric också så det är jag inte så orolig över. Är mest ontet som känns oroväckande. Det är samma sorts värk som när jag fått missfall... Nåja, man kan bara hålla tummarna.
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-11 19:35:49 följande:
    Nif: Åh, kanske det finns ett litet hopp i alla fall? Vilken vecka är du i förresten, det är väl begränsat hur tidigt man kan se hjärtat? Lindadjo: Kul att se dig igen! Men hörrni, inget svar på min fråga om denna klädsel passar till min P&T www.blocket.se/vi/19109678.htm?ca=11_s *återgår till läggningen*
    v.8 tror jag... brukar gå att se från v.6 har jag för mig
  • Nifelheim

Hemma igen från dagisinskolning. Det gick SÅÅÅ bra. Elric började leka efter 5 minuters blyghet och sen såg jag knappt skymten av honom Han målade och byggde och grejade hela tiden och vrålade NEEEEEEJ när jag sa att vi skulle åka hem

Hur gick det för Manne mamma2003?

• Nifelheim
    zasata skrev 2009-01-12 19:44:18 följande:
    jag orkari nte!! Ebba bara skriker och skriekr tills hon kräks. jag blir gallen. Vad FAN gör man för att få ungen att sova!!!?? hur länge kan hon ligga och skrika??
    Men varför låta henne ligga och skrika då? Finns det inget sätt att få henne att varva ner på ett lugnare sätt? Skriker man hysteriskt varvar man ju bara upp sig själv.
  • Nifelheim

Lokatt: Har du FORTFARANDE inte fått paket eller har du bara glömt att berätta det?

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6