Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-01-13 13:20:30 följande:
    nej,inget paket!!
    Menååh Måste efterlysa det då. För nu är det ju EVIGHETER sen jag skickade det. Kan man efterlysa bortsprungna paket även om man inte minns exakt vilken dag man skickade? vet ju på ett ungefär, men det kan vara vilket som av de två dagarna...
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    mamma2003 skrev 2009-01-13 14:29:36 följande:
    Nifelheim: Hur har det gått med bebisen????? Har du fått något VUL?
    Ingen tid ännu. Igår ringde de upp när jag var på inskolningen och där hade jag ingen mottagning så jag hörde inte ett ord. Idag ska de ringa upp vid 15.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Lokatt skrev 2009-01-13 15:09:23 följande:
    jaa.. det borde man kunna. Jag har såklart sagt till min man, så här nere har det inte råkat ramla knas. Måste vara nån annan stans på vägen. Men min man sa att det är extremt liten chans att det försvinner helt om det finns avsändare. Vilka av grejerna vi pratat om hade du packat ner, vi har pratat om saker fram o tillbaka så jag är helt snurrig
    Jag tycker ju att det borde antingen komma fram eller tillbaka till mig... men hittills inget här iaf.
    jag packade ner tyg, två träprylar, tossor och två mössor (blå/mörkblå och den fula bruna Pop), bruna hängslisar (de från Lindex) hmm.. var det ngt mer tro? kommer inte på ngt iaf.
  • Nifelheim

Ja hursomhelst så har MVC ringt nu, men inte fick jag någon tid inte. Skulle ringa direkt upp till kvinnokliniken isf och de hade inte tid att ens prata med mig idag. Suck suck suck. Nya tag i morgon. Dumt att allas jäkla telefontider är precis under inskolningstiden bara.

• Nifelheim
    Kavat skrev 2009-01-13 16:05:20 följande:
    Så typiskt. Du vet att man kan åka in akut till KK också va? I alla fall funkar det så här, men det är ju inte så kul förstås. Ring och tjata på dem om akuttid! Samma sak hände mig när jag blödde, eftersom jag inte var inskriven på mvc så fick jag inte komma till dem.
    Jaa det kan man ju, men jag behöver en planerad tid för att kunna fixa barnvakt. Vill inte gärna ha med Sveriges vildaste 2åring
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2009-01-13 16:11:49 följande:
    Jag menar alltså en planerad akuttid! Inte alltid ens det går att få samma dag. Men ska alltid ha akuttider att tillgå för akuta besök på gyn, men ibland fylls de ju på så de inte ens finns akuttider samma dag kvar.
    Aha på så vis.. nåja ska ringa till de i morgon och se om man kan få en planerad tid först och främst. Är väl inte akut egentligen, så känns dumt att ta upp deras akuttider
  • Nifelheim

Hmm jag tänker nog att det inte är akut om man inte är på väg att förblöda eller har så ont att man inte står ut. Är dock ganska säker på missfall nu, mår varken illa eller ömmar i brösten längre.

• Nifelheim
    Kavat skrev 2009-01-14 18:41:55 följande:
    Ni får inboxa om ni är nyfikna på den lååååånga harangen!
    Jag är nyfiken (som alltid)

Mamma2003: det låter ju helt vansinnigt Förvånad

Elrics nya dagis verkar kanon, de vill helst att 15h barnen går tis-tors mellan 9-14, men om ngn har behov av 3h varje dag går de med på det också.
  • Nifelheim

Jag har förresten fått tid för vul. Den 22 januari Förvånad Innan dess lär det väl definitivt blivit akut om det nu är ngt knas...men det var den första tiden de hade.

• Nifelheim

Gah. Jag önskar att min son inte hade så förbaskat mkt saker. Skrikandes Påbörjade mitt sedan länge planerade ommöbleringsprojekt igår (vi byter sovrum. Elric får större och jag får pytterum) och nu står ALLA Elrics möbler och saker i vardagsrummet. Hela rummet är nästan täckt. Förvånad Förstår inte hur jag tänkte när jag påbörjade detta trots att halva min släkt kommer och fikar på måndag. Känner liiiiite press att bli klar nu.

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6