• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

Lokatt skrev 2009-03-06 10:46:04 följande:
    har du vant dig vid nya fl än? tycker man sett så lite av dig?
    näää jag hatar nya fl.
    sen harj ag så lite ork att sitta vid datorn och mår så jävla dåligt. får inte jobba fören jag vart hos läkaren på tisdag heller, men inte råd att vara hemma så kommer jobba endå. Det jobbiga är att jag svimma så fort jag rör mig typ och orkar inte äta, men men. Jag försöker kolla ibland.. så jag glömmer er inte ;)
  • zasata

skall dit på tisdag och kolla. svimmade ju också med ebba med så inte så orolig över det. men jävligt irreterade mest, igår fick jag feber med men den är borta som tur är, jag avr ingen rolig mamma igår om man säger så.
    det är väl mest att jag känner inget sug efter något försöker få i mig saft och frukt och nån macka ibland men är så torr i munnen med så har ju kväljningar hela tiden. tvi. så på tisdag blir det snack om medicinerna, urinprov blodprov osv. tvi tvi tvi.

• zasata
    Fröken Småland skrev 2009-03-06 13:10:51 följande:
    Asereht: Jag kan noll om sånt där... Zasata kanske har koll?
    ohnej, jag an inget! vet knappt vad det är. vad skall du göra? vet folk som vet inte om det är de jag tror det är :p
  • zasata

vilken fint regnställ!
    själv gillar jag ju villervalla jackan jätte mycket, än i alla fall. Men ebba är ju lite mindre än din pojk med.

• zasata

kollar in lite snabbt från jobbet.
    Datorn där hemma har gått sönder så nu blir det itne så mkt här för mig.
    Skall beställa ny från DELL i morgon, en lila ;)

• zasata

HEEEEEJ!

Nu har våran nya dator kommit, den är super snygg.

Nu vill jag veta allt jag missat hur går det med alla BIM?
    Nån köpt nya barnvagn eller annat kul?
    Hur går packningen till huset?
    Något annat stort jag missat?

Jag har nu berättat för både mamma och pappa att jag är gravid, min bror kvar bara.
    Ebba är sjuk har grym hosta men bara när hon sover, så vi får ingen sömn här, och jag har sovit skumt i natt så sjukt ont i axeln.
    VI har köpt en ny säng till Ebba i fredags som hon tycker om, en vanlig fungerar bättre än jag trodde. Så nu stor spjälsängen i hallen i väntat på att nån skall ha tid, vilket får bli på lördag.

• zasata
    Lindadjo skrev 2009-03-17 09:11:44 följande:
    HEEEEEJ! Long time, no see! Det var länge sedan du var här!!! Du har varit saknad!!!!! Vi packar för fullt nu för redan på fredag ska vi börja köra över lådor till huset. Det är inte länge kvar alls nu Annars är det inget nytt i Strömstad iallafall.
    vad spännande! -har ni fått packat nästan allt nu?
  • zasata
    Lindadjo skrev 2009-03-17 09:19:48 följande:
    Vi har packat mycket, man har lika mycket kvar att packa. Förstår inte vart alla grejer kommer ifrån!??!
    ni får slänga allt som ni inte använt, och det ni är osäkra på llägger ni i egna lådor, är dom inte uppackade om 6mån slänger ni dom.
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6