• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

nää det hoppas jag inte ;) men det hade vart roligt då jag är fulast på jobbet i mitt icke smink och mjukisbyxor :D

Fröken Småland skrev 2009-03-17 18:36:14 följande:
    Märklig reaktion... Vill du ha min gissning? Det får du varken du vill eller inte  . Jag tror han är lite förälskad i dig och blev nog ledsen/snopen när han såg att chansen försvann i och med att du väntar barn. Vad tror du om min teori?
  • zasata

ja så är det nog och vara tjock.
    Det värsta är att jag luktar hundskit! Och mitt hår är alltid fett och jag svettas för minsta lilla..

ååå vad roligt, hur mår du?

Hur liten eller stor tror ni risken för misfall är nu tror det är 10+4 idag enligt FL och såg ett hjärta i V7..

• zasata
    Lindadjo skrev 2009-03-17 21:26:34 följande:
    Ok! Nu sitter jag här och är lite smånervös. Jag bestämde mig för att färga håret ändå, men struntade i serumet man ska ha i håret innan, och struntade i efterbehandligen eftersom den innehåller siliconer som inte är bra när man ska återställa håret till sitt naturliga. Hårfärgen är väl inte speciellt bra heller, men ibland måste man offra lite Jag hoppas det blir bra ändå, trots att jag struntat i två tredjedelar Och nu sitter jag här med rinnigt ägg och honung och en eterisk olja som innehåller tusen varningstexter!!! Och det är jag nervös över nu med. Och det bara rinner eftersom håret inte var torrt innan jag hade i det. Nåja, jag hoppas mitt hår inte trillar av nu!!! Det hade varit jobbigt, jag ska ju jobba på systemet i morgon!!! Dax att hoppa in i duschen och skölja ut geggan från håret nu. håll tummarna!!!
    har du i honung??!
Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6