• zasata

Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6

hehe snyggt ;) när du tar lepstift sen, skrubba med en tandborste så inte läpparna är så torra, och lägg rochen högre upp och lite längre och mot tinningen

• zasata

jag ser inte på kortet, har förvisso glasögonen på mig nu, men kan du förstora det?

folk som väntar tvillingar tror inte jag blir stora, ett par vänner till Tobias fick tvillingar vi var där när dom var ca1½ vecka, och mamman syntes inte att hon varit gravid, var jätte smal och hot.

• zasata
    Asereht skrev 2009-03-20 09:05:23 följande:
    Mina båda vänninnor som fått tvillingar har varit stora som hus. Speciellt på slutet. Den ena såg ut som hon skulle välta framåt vilken sekund som helst!
    ah det känns skönt!

sluta testa er för äl! Onödiga pengar och stressar kroppen bara därför det blir försenat. Jag blev gravid efter 2 dar efter äl denna gången. Så hopp finns endå
    Det lättaste är att känna hur tappen är den är mer säker än äl stickor endå tror jag.

Jag har aldrig testat menskopp, tänkt tanken flera gånger, men jag blir så äcklad av det, att hälla ut mensen. *uh ryser* Jag kan knappt se en tampong utan att få kväljningar.

åå varför köpte vi ny säng till Ebba? Hon går ju ur hela tiden när hon skall sova och leker med det j*vla duplot.
  • zasata
    Lokatt skrev 2009-03-20 11:19:11 följande:
    Hett tips!! www.kameleontdesign.se/ har jättebra rea nu! Skynda fynda, jättefina grejer! Jag råkade bryta mitt stop *skäms lite* Men jag höll tillbaka mot vad jag kunde tokat loss
    jag gillar inte deras kläder så mkt..
  • zasata

a: fy vilken magsjuka ni haft, om man läser om alla i år låter det inte som det räcker med 48 timmar längre.

Har du sytt den väskan? *avis* jag tänker blunda för allt ni syr, blir så avis bara.

Svar på tråden Kreativa barnvagnsnördars tillhåll del6