• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Cillalilla

Ahhh, tack! Har mest bara hört på Mix Megapol om att hon är "hemlig gäst" på LD.

• elegi

*gäsp* hur sjutton ska jag orka hålla mig vaken 1 timme och 15 minuter till är ju astrött, synd att det inte är som på IDOL med eftersnack på tv400
    Jag ska nämnligen ta en ipren 23:30 men så måste jag vänta 30 minuter och kolla så att inte astman reagerar mot iprenen.

Idag tycker jag att dessa 3 var bäst
    Magnus
    Nicke
    Laila

Och sämst var
    Carl-Jan
    Elisabet
    Linda

• vackrastarflow
    elegi skrev 2009-01-16 22:50:35 följande:
    *gäsp* hur sjutton ska jag orka hålla mig vaken 1 timme och 15 minuter till är ju astrött, synd att det inte är som på IDOL med eftersnack på tv400 Jag ska nämnligen ta en ipren 23:30 men så måste jag vänta 30 minuter och kolla så att inte astman reagerar mot iprenen. Idag tycker jag att dessa 3 var bäst Magnus Nicke Laila Och sämst var Carl-Jan Elisabet Linda
    Samantha Who var ju bra, det kan underhålla i en kvart till iaf
  • Triggerfish

Håller med om att rätt par åkte ut. Ingen utstrålning, hon är så kantig och hård på ngt sätt och hennes partner är nog bland det läskigaste jag har sett i ett par dansskor!

Har inte läst alla inlägg, men är det ngn mer än jag som tyckte att Magdalena och Daniels dans var lite tackorama? Mer striptease än dans liksom.. Hade gärna sett lite mer danssteg. Och varför i hela fridens namn skulle hennes kjol av i slutet...?

Jag tycker att juryn är lite väl hård mot Kitty (även om hon verkar ha lite svårt att ta kritik), tycker tex verkligen att hon dansade bättre än Niklas W. Hur kunde han få så höga poäng?? Fattar ingenting.

Bästa kommentaren var ju lätt när Elisabeth Höglund konstaterade att det inte är hon som har bytt frisyr, utan det har hennes frisör gjort. Underbart.

• Bebis
    Svar på #1418
    Funderade oxå över kjolen hon såg grymt obekväm ut med sig själv i underkläderna.
    Don't Panic
  • bossemoren
    Triggerfish skrev 2009-01-16 23:12:37 följande:
    Bästa kommentaren var ju lätt när Elisabeth Höglund konstaterade att det inte är hon som har bytt frisyr, utan det har hennes frisör gjort. Underbart.
    Haha, nej den bästa kommentaren var ju när hon sa att det var bra att Tobias var så smal så att hon fick mer plats !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • Hallonröd
    Triggerfish skrev 2009-01-16 23:12:37 följande:
     men är det ngn mer än jag som tyckte att Magdalena och Daniels dans var lite tackorama? Mer striptease än dans liksom.. Hade gärna sett lite mer danssteg. Och varför i hela fridens namn skulle hennes kjol av i slutet...?
    Ja det var lite tacky....Fundersam De som var så bra förra veckan....
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • elegi
    vackrastarflow skrev 2009-01-16 22:55:38 följande:
    Samantha Who var ju bra, det kan underhålla i en kvart till iaf
    Fastnade i Runaway Bride
Svar på tråden Lets dance 2009