• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • SandyL

Oj har hon fått barn dessutom, därför hon inte va med o dansa förra säsongen då.

jag tror Laila vinner rubbet!

• vinterlärka

För mig är Let´s dance inte bara en danstävling. Jag vill helt enkelt ha kvar de jag tycker om. Eller självklart går jag lite på dansen också. Om t.ex. Hasse fortsätter dansa som han gör ska han ju inte vinna, men jag vill ändå ha kvar honom länge.
    Tror inte ens att fyran själva har det som en danstävling rakt igenom.

Juryn var helt rättvisa mot Kitty. Hennes danspartner verkade ju skämmas när hon käftade emot. Okej, man kan säga vad man tycker, men att bli så sur som hon är bara barnsligt och pinsamt.
    Får hon låga poäng beror det kanske även på hennes attityd och det tycker jag är helt rätt.

Blondinbella har jag väl sett lite då och då och visst, håller inte med i allt hon säger, men det märks att hon vill vara där och kämpar och hon hon verkar rätt duktig på att dansa, så jag tycker absolut att hon ska vara kvar.
    Vilken lång mening det blev!

• Eisa

Jag säger bara Laila Bagge, what a woman!

Bella lät helt tillgjord när hon sa "Aaa, då tror jag det kommer gå GALANT!"
    Ingen pratar väl så, kom igen.
    Jag misstänker nästan att hon är en helt annan person IRL och bara spelar med oss alla.
    Men gärna för mig, jag gillar den personen. Hon är väldigt positiv och på så vis en bra förebild. Men "galant", kom igen.

• Thaleia

Jag tyckte det var rätt att Linda åkte igår! Hon var så tråkig och sur. Verkade ta allt på dödligt allvar.
    För min del får Kitty gärna ryka nästa vecka, då hon är skitjobbig! Har för mig att hon är över 30 men hon beter sig som en tjurig 13-åring! Tror också att hennes poäng dras ner av allt hennes tjafsande.

• Bebis

Är det nå fel med att säga galant?

Det gör jag oxå ibland. Inte särskilt ofta men i såna sammanhang hade jag nog oxå klämt ur mig nåt dyl.

Don't Panic
  • Thaleia
    Eisa skrev 2009-01-17 11:06:15 följande:
    Jag säger bara Laila Bagge, what a woman! Bella lät helt tillgjord när hon sa "Aaa, då tror jag det kommer gå GALANT!" Ingen pratar väl så, kom igen. Jag misstänker nästan att hon är en helt annan person IRL och bara spelar med oss alla. Men gärna för mig, jag gillar den personen. Hon är väldigt positiv och på så vis en bra förebild. Men "galant", kom igen.
    Inte? Jag skulle mycket väl kunna säga den meningen! Galant är väl inget konstigt ord, hör många som använder det.
  • SandyL

vinterlärka skrev 2009-01-17 11:37:38 följande:

Hittade den här bilden på Morgan. Ser ju knappt att det är han! Mycket snyggare i kortklippt eller helrakat hår. iloapp.aronsson.nl/blog/vidargammal&...
    jaaa han ser mkt bättre ut så!!!! han ser lite ut som gubbe nu hehe.
  • Triggerfish

Håller med om att Kitty beter sig som en tjurig 13-åring, avbryter domarna när de pratar för att käfta emot osv. Omoget. Då tycker jag att tex Blondinbella är duktigare på att ta emot kritik (även om jag inte är ngt jättefan av Blondinbella). MEN (som Tony säger), jag tycker inte att Kitty är den sämsta dansaren och jag tycker inte att enbart hennes attityd ska ge henne så låga poäng.... Alltså, Kitty dansar inte bra, men hon förtjänar inte att ligga sist.

Hade ingen aning om att Maria hade fått barn! En del går ju ner mkt i vikt när de ammar. Jag tycks inte vara en sådan person tyvärr! *suck*

Mina favvisar än så länge är Morgan och Laila. Sen tycker jag att Hasse Aro är skön - urusel på att dansa, men han försöker och bjussar verkligen på sig själv. Man riktigt ser hur obekväm han känner sig när han försöker "shaka loss"

• Eisa
    Thaleia skrev 2009-01-17 11:12:03 följande:
    Inte? Jag skulle mycket väl kunna säga den meningen! Galant är väl inget konstigt ord, hör många som använder det.
    Jaså? Kanske bara jag som lever i ett område där det ordet endast förekommer i böcker eller när man skojar.
Svar på tråden Lets dance 2009