• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • trollmam
    Bebis skrev 2009-01-17 14:30:38 följande:
    Som sagt hade kritiken varit konstruktiv hade det nog varit lättare att lyssna på den. FÖr om nån börjar med att kalla dig lastbil hur taggad vore du efter det?
    Ärligt talat om det vore jag, hade det passerat ut genom andra örat, och jag hade kännt mig än mera taggad till nästa gång.
  • Kaxmaja
    trollmam skrev 2009-01-17 14:38:12 följande:
    Ärligt talat om det vore jag, hade det passerat ut genom andra örat, och jag hade kännt mig än mera taggad till nästa gång.
    Jag fungerar så att då hade jag blivit sur (innom mig) och tänkt att nästa gång då ska de jävlarna få se. Så hade jag övar dygnet runt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis
    Kaxmaja skrev 2009-01-17 14:37:24 följande:
    De brukar klagas rätt frisk på deltagarna och de brukar kunna kallas träben, kylskåp och lite allt möjligt. Men de brukar klara att vara tysta, lyssna och klaga då de kommer till greenroom. Att börja tjaffsa tillbaka direkt till dommarna ser jag bara som larvig.
    Okej men hittills är det bara Kitty de gett sig på och det tycker jag tyder på att de bedömer henne mer än hennes dans.

Missförstå mig rätt här nu jag tycker inte att Kitty dansar särskilt bra, men det var klart bättre igår än förra veckan så ettor förtjänade hon inte.
    Don't Panic
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-17 14:40:35 följande:
    Okej men hittills är det bara Kitty de gett sig på och det tycker jag tyder på att de bedömer henne mer än hennes dans.Missförstå mig rätt här nu jag tycker inte att Kitty dansar särskilt bra, men det var klart bättre igår än förra veckan så ettor förtjänade hon inte.
    De är bara andra programmet än så länge. De kommer nog klagas på de andra oxå
    Nej jag håller med om att hon inte førtjänade bara 1or igår.
    Men jag førstår lite av lastbilsbeskrivningen før de tyckte jag oxå. Hon såg så seg ut och de såg verkligen ut som att han fick dra henne fram.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Thaleia
    Bebis skrev 2009-01-17 14:40:35 följande:
    Okej men hittills är det bara Kitty de gett sig på och det tycker jag tyder på att de bedömer henne mer än hennes dans. Missförstå mig rätt här nu jag tycker inte att Kitty dansar särskilt bra, men det var klart bättre igår än förra veckan så ettor förtjänade hon inte.
    Jag tror nästan att dom hade tänkt ge henne tvåor istället men efter hennes tjafs så fick hon ettor istället. Vilket jag tycker var helt rätt! Visst ska man man först och främst bedömma dansen men håller man på som hon gör så tycker jag att domarna gör rätt i att dra ner hennes poäng.
  • Bebis
    Svar på #1457

Jag tycker det blir orättvist när de är så hårda mot henne när hon helt klart har svårt att ta det de var tex lite snällare mot Bella osv eftersom hon är ung och blev ledsen sist, CJ o Hasse.. Kan de dansa? Nej men CJ hade ju så fin handled eller vad det var, där väljer de att fokusera lite mer på det positiva samtidigt som de fint talar om att han borde träna på det ena eller andra men Kitty är det lastbil pucko försvinn liksom.

Och jo jag tycker oxå att hon borde knipa igen men för den sakens skull så borde inte juryn behandla enbart henne illa.

Don't Panic
  • Bebis
    Thaleia skrev 2009-01-17 14:43:10 följande:
    Jag tror nästan att dom hade tänkt ge henne tvåor istället men efter hennes tjafs så fick hon ettor istället. Vilket jag tycker var helt rätt! Visst ska man man först och främst bedömma dansen men håller man på som hon gör så tycker jag att domarna gör rätt i att dra ner hennes poäng.
    jag är helt säker på att ettorna kommer att vara kvar även nästa vecka för det har juryn redan bestämt sig för.
    Don't Panic
  • Thaleia
    Bebis skrev 2009-01-17 14:45:57 följande:
    jag är helt säker på att ettorna kommer att vara kvar även nästa vecka för det har juryn redan bestämt sig för.
    Hade jag varit hon sa hade jag slutat med tjafset och sett om ettorna då försvinner.
  • Bebis
    Thaleia skrev 2009-01-17 15:23:15 följande:
    Hade jag varit hon sa hade jag slutat med tjafset och sett om ettorna då försvinner.
    Jo jag oxå. Jag hoppas för hennes egen skull att hon kniper igen men jag hoppas oxå att juryn inte är lika taskiga bara för att.
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009