• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • xxmeyaxx

Jag säger bara det: Laila Bagge - oj oj oj!

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • xxmeyaxx

För övrigt undrar jag vad det var för snusk Carl-Jan pratade om ang. Kittys bröstvårta.

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Bebis
    xxmeyaxx skrev 2009-01-17 00:06:10 följande:
    Jag säger bara det: Laila Bagge - oj oj oj!
    Hehe jag tyckte det såg ut som hon kom direkt från Playboy mansion idag har för mig att jag sett Holly eller Bridget i typ samma outfit
    Don't Panic
  • xxmeyaxx
    Bebis skrev 2009-01-17 00:08:14 följande:
    Hehe jag tyckte det såg ut som hon kom direkt från Playboy mansion idag har för mig att jag sett Holly eller Bridget i typ samma outfit
    Haha, syftade mest på hur hon dansade.
    Men samma sak med hennes utseende
  • Bebis
    xxmeyaxx skrev 2009-01-17 00:08:43 följande:
    Haha, syftade mest på hur hon dansade.Men samma sak med hennes utseende
    Njo men hon var ju snygg oxå och jo hon dansade helt klart bäst av dem idag. Och det säger jag trots att jag nog blev lite kär i Morgan förra veckan
    Don't Panic
  • xxmeyaxx
    "Har tittat på "Let´s dance" nu under kvällen. Och jag säger bara det: Laila Bagge - oj oj oj! Inte nog med att hon är en sjukt fräsch 
    36-åring. Hon dansar hur bra som helst. Jag tror att hon tar hem allt. Och det säger jag alltså NU.. ca, 10 - 11 veckor i förväg. 

Plus får även Magnus för sina höfter, Morgan för sitt coola sätt och Niclas för att kicka skiten ur flera deltagare, trots att han började för endast fyra dagar sedan.. (stackars Mojje fick ju avbryta allt). 

För övrigt klarar jag inte av BlondinBellas sätt att prata.. 
    Som Kenneth sa: 
    "Hon låter som om hon skulle läsa direkt ur sin blogg"..

Det var väl rätt par som åkte ut.. Linda var rätt stel. Sedan slipper man se hennes slibbiga divapartner, som tar alla solon. Som juryn sa:
    - Vi vet att du kan hoppa och snurra.. Visa upp Linda! 

Fast jag tycker egentligen att Carl-Jan hade kunnat åka ut. Läskigare människa får man ju leta efter.."

//ur min blogg.
  • Triggerfish

bossemor1 skrev 2009-01-16 23:15:22 följande:

Haha, nej den bästa kommentaren var ju när hon sa att det var bra att Tobias var så smal så att hon fick mer plats !
    *Hahahaha*

Men ärligt, har inte dans-Maria blivit väääldigt smal...? Tycker nästan att det ser ut att vara ett gränsfall... Hon var ju inte med förra året och jag tycker hon dansar skitbra.
  • SandyL

Triggerfish skrev 2009-01-17 00:24:54 följande:

bossemor1 skrev 2009-01-16 23:15:22 följande:
    *Hahahaha* Men ärligt, har inte dans-Maria blivit väääldigt smal...? Tycker nästan att det ser ut att vara ett gränsfall... Hon var ju inte med förra året och jag tycker hon dansar skitbra.
    jooo hon som vann allt med måns menar du??? hon har blivit skitsmal!
  • maruttan

SandyL skrev 2009-01-17 09:45:59 följande:

Triggerfish skrev 2009-01-17 00:24:54 följande:
    *Hahahaha* Men ärligt, har inte dans-Maria blivit väääldigt smal...?
    Tycker nästan att det ser ut att vara ett gränsfall... Hon var ju inte
    med förra året och jag tycker hon dansar skitbra. jooo hon som vann allt med måns menar du??? hon har blivit skitsmal!
    Hon fick dessutom barn alldeles nyss. Inte riktigt som en annan som har en hel del gravidkilon kvar sen dottern föddes för 5 månader sen!
  • fabler
    maruttan skrev 2009-01-17 10:39:53 följande:
    SandyL skrev 2009-01-17 09:45:59 följande: Hon fick dessutom barn alldeles nyss. Inte riktigt som en annan som har en hel del gravidkilon kvar sen dottern föddes för 5 månader sen!
    eller en annan som har dem kvar fast de är 10månader sen 
    elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Lets dance 2009