• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Nyfiken gul

Jaha.. Sammanfattning av mina åsikter om gårdagens deltagare:

Hasse Aro - gör så gott han kan och jag tycker att han blir bättre. Skön kille!!

Elisabeth Höglund - Järnlaydyn hänger med.. Men VAD var det för förfärlig klänning hon hade??? Hade hon ingen bh under??? *hyperventilerar fortfarande efter chocken*

Blondinbella - Jodå det tar sig men jag gillar henne inte för det, tyvärr.

Carl-Jan - Glamour, Glamour... jag älskar den där karln!! Är väl ingen jättebra dansare men gammal man gör så gott han kan.

Linda Haglund - Tråkig människa även om hon dansar okej. Tyckte inte att hon skulle ut igår tyvärr!

Kitty - Snälla - hjälp mig hem någon!!!  Ut med människan!!!  Hon ifrågasätter Tony om han får säga att hon inte skulle varit med i programmet - men hon får ifrågasätta juryn bäst hon vill utan att hon ska få kritik för det.. NÄÄÄÄ SKÄRPNING!!   Tänk på att hon är ett föredöme för våra barn - inte fan ska man då käfta emot och vara tjurig!! USCH!
    UT UT UT UT UT.....

Magdalena - dansen var helt okej tills hon tog av sig kläderna. Snälla låt oss slippa streptease i det här programmet. Vi vet att du kan ändå FAST du är påklädd!

Laila Bagge - Oh yes!!  Me like!

George Scott - tja.. för all del...  förtjänade att vara näst sist..

Morgan - Jorå du kan !

Nicklas Wahlgren - för att ha tränat i 4 dagar så var det absolut bra!

Magnus Samuelsson - Skrattar fortfarande... tårarna rinner... fantastiskt!!  Jag hoppas att han tar hem hela skiten!

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Bebis

Jag skulle nog oxå käfta emot om nån kallade mig för lastbil faktiskt.

Ser ni på fullaste allvar inte hur fult juryn beter sig mot Kitty? Ingen konstruktiv kritik så långt ögat kan nå utan bara elaka kommentarer som SKA få henne att bli sur så hon käftar emot, det är så medvetet gjort av juryn eftersom de vill ha hem henne. Hon var mycket bättre igår än i första programmet och hon förtjänade inte att få fyra ettor.
    Småsint och barnsligt av juryn.

Don't Panic
  • Perry the Platypus
    Bebis skrev 2009-01-17 13:05:34 följande:
    Jag skulle nog oxå käfta emot om nån kallade mig för lastbil faktiskt. Ser ni på fullaste allvar inte hur fult juryn beter sig mot Kitty? Ingen konstruktiv kritik så långt ögat kan nå utan bara elaka kommentarer som SKA få henne att bli sur så hon käftar emot, det är så medvetet gjort av juryn eftersom de vill ha hem henne. Hon var mycket bättre igår än i första programmet och hon förtjänade inte att få fyra ettor. Småsint och barnsligt av juryn.
    Jo, jag håller med dig. De var utmärkande giftiga mot just henne. Som jag skrev igår - de verkar märkligt provocerade av henne.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • xxmeyaxx

Vad var det de sa? Att hon inte förtjänade att vara där?
    Nehe. Men det gjorde Lasse Brandeby i andra avsnittet av hans säsong?

Tack Beta-FL. Jag har nu drabbats av klaustrofobi. Ni hittar mig gungandes i hörnet där borta..
  • Bebis
    xxmeyaxx skrev 2009-01-17 13:14:06 följande:
    Vad var det de sa? Att hon inte förtjänade att vara där? Nehe. Men det gjorde Lasse Brandeby i andra avsnittet av hans säsong?
    Tony funderade väl varför hon överhuvudtaget var med och sen var det nån av dem som sa att han dansaren fick släpa runt på en lastbil (=kitty). I första avsnittet sa de att hon var klumpig. Osv. De pratar inte med henne för att ge henne tips hur hon ska bli bättre de pratar med henne för att de vill att hon ska bli sur.
    Don't Panic
  • trollmam

Hoppas Kitty skärper till sig, det är ju pinsamt att se henne agera så omoget, det är i alla fall den uppfattningen man får av henne det lilla man ser. Det är väl bara knipa mun, ta emot kritiken, och bli bättre till nästa gång...thats it. *suck*

• Bebis
    trollmam skrev 2009-01-17 14:29:10 följande:
    Hoppas Kitty skärper till sig, det är ju pinsamt att se henne agera så omoget, det är i alla fall den uppfattningen man får av henne det lilla man ser. Det är väl bara knipa mun, ta emot kritiken, och bli bättre till nästa gång...thats it. *suck*
    Som sagt hade kritiken varit konstruktiv hade det nog varit lättare att lyssna på den.
    FÖr om nån börjar med att kalla dig lastbil hur taggad vore du efter det?
    Don't Panic
  • Kaxmaja

Kan hålla med till viss del att juryn kunde vara snällare mot Kitty. Men hon är inte ensam om att ha blivit kallad lastbil och liknande saker.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Bebis

Kanske itne jag har inte sett några andra säsonger. Jag ser bara den enorma skillnad juryn gör på henne jämfört med de andra.

Don't Panic
  • Kaxmaja
    Bebis skrev 2009-01-17 14:34:41 följande:
    Kanske itne jag har inte sett några andra säsonger. Jag ser bara den enorma skillnad juryn gör på henne jämfört med de andra.
    De brukar klagas rätt frisk på deltagarna och de brukar kunna kallas träben, kylskåp och lite allt möjligt. Men de brukar klara att vara tysta, lyssna och klaga då de kommer till greenroom. Att börja tjaffsa tillbaka direkt till dommarna ser jag bara som larvig.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Lets dance 2009