• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bebis
    Evenstar skrev 2009-01-17 15:35:28 följande:
    Hur många poäng fick Blondinbella av juryn?
    21 det var väl rätt höga poäng för nån som bara tog ett eller två quickstep steg eller vad det nu va han sa den andra muppen i juryn.
    Don't Panic
  • Emmyjane

Var det någon som åkte ut, kommer det nånn repris?

• Thaleia
    Emmyjane skrev 2009-01-17 15:45:50 följande:
    Var det någon som åkte ut, kommer det nånn repris?
    Ja, Linda åkte ut.
  • vinterlärka

Thaleia skrev 2009-01-17 14:43:10 följande:

Jag tror nästan att dom hade tänkt ge henne tvåor istället men efter hennes tjafs så fick hon ettor istället. Vilket jag tycker var helt rätt! Visst ska man man först och främst bedömma dansen men håller man på som hon gör så tycker jag att domarna gör rätt i att dra ner hennes poäng.
    Precis vad jag tycker! Sluta tjafsa om du vill ha högre poäng, enkelt.
  • Triggerfish

Jag kom att tänka på en sak när jag läste i pressen om vad juryn ansåg om Kittys uppträdande. (Ja, jag tycker Kitty beter sig väldigt omoget, men tycker inte att hon är den allra sämsta dansaren).

Var det någon som såg "Stjärnor på is"? Någon som såg hur Tony Irving betedde sig mot den juryn? Där ligger Kitty i lä... Han gav den juryn tom fingret. Och beklagade sig högt och ljudligt, även i pressen. Så egentligen förvånar det mig att han är så kritisk mot Kitty...

Hoppas att Kitty skärper sig till nästa vecka, slutar tjafsa, tränar och satsar på att göra ett bra framträdande...

• elegi
    Triggerfish skrev 2009-01-18 11:26:39 följande:
    Jag kom att tänka på en sak när jag läste i pressen om vad juryn ansåg om Kittys uppträdande. (Ja, jag tycker Kitty beter sig väldigt omoget, men tycker inte att hon är den allra sämsta dansaren). Var det någon som såg "Stjärnor på is"? Någon som såg hur Tony Irving betedde sig mot den juryn? Där ligger Kitty i lä... Han gav den juryn tom fingret. Och beklagade sig högt och ljudligt, även i pressen. Så egentligen förvånar det mig att han är så kritisk mot Kitty... Hoppas att Kitty skärper sig till nästa vecka, slutar tjafsa, tränar och satsar på att göra ett bra framträdande...
    Kan du inte lägga den kommentaren i hans blogg
  • Bebis
    Evenstar skrev 2009-01-18 11:35:17 följande:
    Men är inte Kittys beteende en del av hennes image?
    Jo eller personlighet snarare. Gissar jag för jag känner henne inte. Men nog verkar det så.
    Don't Panic
  • Evenstar
    Bebis skrev 2009-01-18 12:09:31 följande:
    Jo eller personlighet snarare. Gissar jag för jag känner henne inte. Men nog verkar det så.
    Ungefär som Blondinbellas hysteriska image eller är hon bara så?
  • Bebis
    Evenstar skrev 2009-01-18 12:11:13 följande:
    Ungefär som Blondinbellas hysteriska image eller är hon bara så?
    Jag tycker faktiskt hon är rätt annorlunda jämfört med den bild jag fått av att läsa hennes blogg, mycket barnsligare faktiskt.
    Don't Panic
Svar på tråden Lets dance 2009