• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Mallan76

Jag tycker Kitty är så barnslig med sina "smaka på mina godisar och mina frukter från min klänning". Vem vill ha ett en godisbit från hennes svettiga godishalsband, liksom?
    Hon beter sig som en 13-åring!

Annars tycker jag det var helt rätt att Linda åkte ut. Det hade hon nog inte kunnat ana själv!

• Tant Groda

såg reprisen och tycker att kitty vrkar vara väldigt dålig på att ta kritik, tyckte inte juryn var så överdrivet elaka! Hon var dålig.
    sen tyckte jag att hennes danspartner verkade tycka hon var lite jobbig

• k girl

Jag gillar Kitty i radio, men jag tycker att det är rent pinsamt i Let's dance. Lite mognare borde man kunna bete sig när man är i trettioårsåldern. (?)

• Bebis
    Edvina82 skrev 2009-01-19 17:34:43 följande:
    såg reprisen och tycker att kitty vrkar vara väldigt dålig på att ta kritik, tyckte inte juryn var så överdrivet elaka! Hon var dålig.sen tyckte jag att hennes danspartner verkade tycka hon var lite jobbig
    I intervjun efteråt som man kan se på hemsidan är både hon och partnern helt annorlunda dock. Han verkade inte alls irriterad på henne där som han framstod i programmet.

Hon verkade inte så gnällig heller faktiskt inte alls samma nivå. Hon kanske är supernervös helt enkelt jag vet inte.
    Don't Panic
  • Bevabus

Hon storgrät ju efter det första programmet för hon tyckte juryn var så elak...

Bebis skrev 2009-01-19 19:31:31 följande:
    I intervjun efteråt som man kan se på hemsidan är både hon och partnern helt annorlunda dock. Han verkade inte alls irriterad på henne där som han framstod i programmet.Hon verkade inte så gnällig heller faktiskt inte alls samma nivå. Hon kanske är supernervös helt enkelt jag vet inte.
  • Bebis
    Bevabus skrev 2009-01-19 19:32:54 följande:
    Hon storgrät ju efter det första programmet för hon tyckte juryn var så elak...
    Ah det har jag inte sett men jag menade senaste intervjun. Jag tyckte oxå han verkade sur på henne på tvn men där skojar han o har sig, lite skillnad var bara det jag menade.

Och att bli råsågad i första programmet är nog inte så skoj. Jag hade nog grinat ögonen ur mig
    Don't Panic
  • Tant Groda

bebis: jag har inte läst eller sett intervjun! Men det är ju klart bättre om de inte är irriterade på varandra.

• maruttan

Å andra sidan så har ju Carl-Jan dansat balett.....

• Tant Groda

Vad jag förstod det som har laila bagge dansat jazz och det är inte riktigt som pardans, men visst har hon ett litet försprång, fast det vet jag inte om man kan klaga på

Svar på tråden Lets dance 2009