• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Philofix
    MammaHela skrev 2009-01-30 22:42:24 följande:
    Nu har jag äntligen kommit hem.. Har flyttat min mormor och morfar till äldreboende. Det gick tokfort.. de fick erbjudande igår, skrev kontrakt idag och vi flyttade idag *pust*
    Skönt att ha sånt flyt.
    Äntligen.....efter 50 dagars väntan
  • xxmeyaxx

Jisses, vad programledarna fiskade efter en romans mellan Da Silva och Graaf.

« Feel the magic of Meya »
  • Bebis
    elegi skrev 2009-01-30 22:40:25 följande:
    Jag tror att det ser konstigt ut mycet för att det var ett matt tyg och ett blankt tyg, blir liksom hlet olika utseende då
    Jag tror dessutom att det dubbla tyget på höger höll upp det högra bättre än det vänstra annars tror jag inte de såg så olika stora ut
    Don't Panic
  • Mandragora
    Philofix skrev 2009-01-30 22:42:42 följande:
    Okejm undrar var fugan säger om att han är sjukhuset med Madga dag som natt då.
    Hon tycker antagligen att det är himla bra. Jag hade velat ha mina närmaste vänner på besök om jag var i Magdalenas situation.
  • L jung
    Philofix skrev 2009-01-30 22:42:42 följande:
    Okejm undrar var fugan säger om att han är sjukhuset med Madga dag som natt då.
    Antar att hon tycker det är helt ok, och hon kanske själv är MED honom där... inget säger ju att han sitter ensam där och håller Magda i handen liksom?
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Grannen
    Svar på #2544
    Ja men dag som natt, det lät inte riktigt normalt om man "bara" är vänner. Hade inte vela att min man satt hos en kvinna han kännt under så kort tid dag som natt.
  • Grannen
    Svar på #2547
    Ja det är ju TV så man fårnog anta det!
  • elegi
    MammaHela skrev 2009-01-30 22:42:24 följande:
    Nu har jag äntligen kommit hem.. Har flyttat min mormor och morfar till äldreboende. Det gick tokfort.. de fick erbjudande igår, skrev kontrakt idag och vi flyttade idag *pust*
    Välkommen
    Ibland går det minsann undan
  • mamlan

Är det bara här vi irriterar oss på bagge? Tycker inte det är ett dugg kul att se henne dansa..visst hon är duktig, antagligen bäst...Men hur kul är det då när man vet att hon gått på balett akademien och dessutom arbetat som danslärare?? Försvinner inte hela vitsen med tävlingen då?? Jag hoppas hon åker..men det lär hon ju inte göra.

Svar på tråden Lets dance 2009