• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • mamlan

L jung skrev 2009-01-31 00:00:16 följande:

jag tycker hursomhelst att Alling obh Bagge är bäst i år.... *Alling är ju fenomenal och helt oväntat bra!!
    Håller helt med om alling, vem kunde tro det. Jag gillar oxå magnus..stor som ett hus, trodde han skulle vara stel och klupig men han är ju riktigt smidig.
  • LoveSharPei

Äh! Laila och Morgan är bäst! Helt klart! Dock är Magnus också bra, men lite väl klumpig. Haha! Fattar inte vad fan Kitty gör där? Eller Karl-jan? Och gamla tanten? Dom borde åkt för lääääänge sedan! Tycker jag.

• Bebis
    hhönan skrev 2009-01-31 00:39:02 följande:
    Vem åkte idag? Missade utröstningen
    ingen åkte eftersom Magdalena var tvungen att sluta. Poängen skickas vidare till nästa vecka.

Nån frågade vilka som var bäst och sämst oxå.

Morgan fick ju fyra 10or så han var klart bäst

Hasse, Carl-Jan och George låg sämst till efter alla röster
    Don't Panic
  • elegi

Den där diskussionen ang. Bagge är uttjatad och den dyker upp i alla dessa trådarna förr eller senare oftast flera gånger.
    Det man kan konstatera är att det är i grunden ett underhållningsprogram därför är oxå kvaliten olika.
    Då skulle inte Marcus Fagervall varit med i Stjärnor på is heller för han kunde ju redan stå på skridskor pga hokey.
    Kevin skulle inte varit med i Idol för han hade ju varit med i melodifestivalen...ja det fortsätter...
    I varje sån här tävling så finns alltid nån som är mer kvalificerad än de andra men det är ju samma sak som att Brandeby, Carl-Jan får vara med eftersom de har allt mot sig att kunna vinna.
    Det är ju själva grejen med programmen.
    Det ahdnlar ju inte oma tt nån ska lära sig dansa utan det handlar om underhållning för tittarna annars var ju alla tvugna att vara på samma nivå och det är väl långt ifrån sanningen i nåt av programmen

• L jung
    elegi skrev 2009-01-31 10:02:05 följande:
    Den där diskussionen ang. Bagge är uttjatad och den dyker upp i alla dessa trådarna förr eller senare oftast flera gånger.Det man kan konstatera är att det är i grunden ett underhållningsprogram därför är oxå kvaliten olika.Då skulle inte Marcus Fagervall varit med i Stjärnor på is heller för han kunde ju redan stå på skridskor pga hokey.Kevin skulle inte varit med i Idol för han hade ju varit med i melodifestivalen...ja det fortsätter...I varje sån här tävling så finns alltid nån som är mer kvalificerad än de andra men det är ju samma sak som att Brandeby, Carl-Jan får vara med eftersom de har allt mot sig att kunna vinna.Det är ju själva grejen med programmen.Det ahdnlar ju inte oma tt nån ska lära sig dansa utan det handlar om underhållning för tittarna annars var ju alla tvugna att vara på samma nivå och det är väl långt ifrån sanningen i nåt av programmen
    WORD!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Life can be a bitch sometimes ♥¸.♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

Nej jag orkar inte läsa ikapp allt ni skrev igår Någon som orkar skriva en snabbuppdatering?

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 10:20:53 följande:
    Nej jag orkar inte läsa ikapp allt ni skrev igår Någon som orkar skriva en snabbuppdatering?
    Morgan Alling fick 10:or av alla i juryn sjukt bra var han
    Magnus fick kritik av juryn dom tyckte att det var mycket lyft,lyft och lyft men väldigt lite paso doble
    Laila var bra som vanligt och de som låg sämst till efter kvällens röstning var George, Carl-Jan och Kitty (tror jag iaf..rätta mig någon om jag har fel, kan ha varit Elisabet oxå)
    Klänningarna...elller vet inte om nån hade klänning egentligen men det var iaf generellt väldigt lite tyg förutom Laila och Kittys, Elisabet ahde iafs mycket tyg och den obligatoriska korsetten som trycker ut valkar i ryggen....

Ja det var väl allt tror jag
  • elegi

Jo Kitty fick positiv kritik för att hon verkligen försöker att utvecklas och lyssnar på juryn, Carl-Jan fick 4 av 3 i juryn för att han höll takten med både armar och ben

• Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 10:45:52 följande:
    Morgan Alling fick 10:or av alla i juryn sjukt bra var hanMagnus fick kritik av juryn dom tyckte att det var mycket lyft,lyft och lyft men väldigt lite paso dobleLaila var bra som vanligt och de som låg sämst till efter kvällens röstning var George, Carl-Jan och Kitty (tror jag iaf..rätta mig någon om jag har fel, kan ha varit Elisabet oxå)Klänningarna...elller vet inte om nån hade klänning egentligen men det var iaf generellt väldigt lite tyg förutom Laila och Kittys, Elisabet ahde iafs mycket tyg och den obligatoriska korsetten som trycker ut valkar i ryggen....Ja det var väl allt tror jag
    Tack tack Nästa vecka ska jag sitta som klistrad vid tvn igen
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
Svar på tråden Lets dance 2009