• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja

är det inte många av dansarna som ser mer eller mindre førälskade ut när de dansar och står brevid sina partners?
    Tex Tobbe som såg ut som han skulle äta upp Anna Sahlene de året de dansade. Eller året efter då han dansade med MatTina samma sak.
    Danil har ju oxå sett sådann ut flera år irad.

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • mamlan
    SaraSara skrev 2009-01-31 12:47:46 följande:
    Det där håller jag helt med om! Tycker alltid han sett lite to much ut när det gäller kemin med sina danspartnersto much? Nä, han är bra på det han gör tycker jag...man blir nästan lite svag i knäna..
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 13:00:58 följande:
    är det inte många av dansarna som ser mer eller mindre førälskade ut när de dansar och står brevid sina partners? Tex Tobbe som såg ut som han skulle äta upp Anna Sahlene de året de dansade. Eller året efter då han dansade med MatTina samma sak. Danil har ju oxå sett sådann ut flera år irad.
    Japp även när Tobias dansade med Arja så var det samma grej
  • SaraSara

mamlan skrev 2009-01-31 13:03:55 följande:

SaraSara skrev 2009-01-31 12:47:46 följande:
    to much? Nä, han är bra på det han gör tycker jag...man blir nästan lite svag i knäna..
    Jag tycker nog att han är lite väl "jag är så snygg".. Men han är ju bra på det han gör. Det hör ju till att det ska vara passionerat och se äkta ut när de dansar.
  • grabbarna

såg på tv4 real nu eftersom jag jobbade igår kväll och jag tyckte att almenäs kommentar om att hon förstår varför laila är singel var väldigt plump och onödig...det är ju bara 2 veckor sedan det tog slut...men jag tycker överlag att almenäs småprat är enormt störande...

• Perry the Platypus
    grabbarna skrev 2009-01-31 14:15:55 följande:
    såg på tv4 real nu eftersom jag jobbade igår kväll och jag tyckte att almenäs kommentar om att hon förstår varför laila är singel var väldigt plump och onödig...det är ju bara 2 veckor sedan det tog slut...men jag tycker överlag att almenäs småprat är enormt störande...
    Sa hon? Vad otrevligt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Trött. ♥ღ¸.?°¯)
  • Bebis
    Perry the Platypus skrev 2009-01-31 14:20:02 följande:
    Sa hon? Vad otrevligt.
    Ja jag tänkte oxå på det, lagom taskigt.
    Don't Panic
  • Kaxmaja
    Har før mig att hon var så där otrevlig och sa väldigt klumpiga kommentarer førra året oxå. Jag har lite småsvårt før henne just pga att hon verkar så osäker och bryter av deltagarna när de pratar och lixom kommer helt fel in i pratet hela tiden. känns så amatørmässigt
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • SaraSara
    Vanligvis är hon ju mest pinsam när hon kommer med konstiga kommentarer, men igår tyckte jag verkligen att hon gick över gränsen.
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 15:17:08 följande:
    Har før mig att hon var så där otrevlig och sa väldigt klumpiga kommentarer førra året oxå. Jag har lite småsvårt før henne just pga att hon verkar så osäker och bryter av deltagarna när de pratar och lixom kommer helt fel in i pratet hela tiden. känns så amatørmässigt
    Ja det är ofta hon slänger ur sig saker på ett klantigt sätt, inte liks grovt som Katrin på eftersnack Idol men det är fortfarande inte snälla saker. När David säger lite halvelaka saker så hör man ju direkt att det är skämt på sättet han säger det men när Jessica förösker med samma sak så känns det mest elakt.
    Och det gäller inte bara kommentaren om Laila igår, hon har sagt fler såna grejer
Svar på tråden Lets dance 2009