• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Bebis
    elegi skrev 2009-01-31 10:45:52 följande:
    Morgan Alling fick 10:or av alla i juryn sjukt bra var hanMagnus fick kritik av juryn dom tyckte att det var mycket lyft,lyft och lyft men väldigt lite paso dobleLaila var bra som vanligt och de som låg sämst till efter kvällens röstning var George, Carl-Jan och Kitty (tror jag iaf..rätta mig någon om jag har fel, kan ha varit Elisabet oxå)Klänningarna...elller vet inte om nån hade klänning egentligen men det var iaf generellt väldigt lite tyg förutom Laila och Kittys, Elisabet ahde iafs mycket tyg och den obligatoriska korsetten som trycker ut valkar i ryggen....Ja det var väl allt tror jag
    Inte Kitty! Hasse
    Don't Panic
  • elegi
    Bebis skrev 2009-01-31 10:47:38 följande:
    Inte Kitty! Hasse
    Jqa men jag kände ju att det var fel nånstans Hasse, George och Carl-Jan var de tre som låg sämst till
    Vem som låg bäst till fick vi aldrig veta
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 10:47:05 följande:
    Jo Kitty fick positiv kritik för att hon verkligen försöker att utvecklas och lyssnar på juryn, Carl-Jan fick 4 av 3 i juryn för att han höll takten med både armar och ben
    ha ha
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 10:47:09 följande:
    Tack tack Nästa vecka ska jag sitta som klistrad vid tvn igen
    Ja det är bra , ska ju bli intressant om de i botten ändras något nu när tittarna vet vilka tre som riskerar att åka hem
  • Ciliaja

vad stod de på lailas arm igår? han aldrig läsa haha

• elegi
    Ciliaja skrev 2009-01-31 10:50:51 följande:
    Vet ajg inte om nån hann göra för hon pratade ju egentligen om Magda men lev ju avbruten av Jessica som började svamla om vad det stog på armen..kanske det står på tv4.se
  • Bebis
    Ciliaja skrev 2009-01-31 10:50:51 följande:
    aftonbladet hade nån artikel om det oxå.
    Don't Panic
  • Ciliaja

aha..letade där igår men såg inte de..få leta igen ibland är man ju helblind när man ska leta!

• SaraSara

Det stod nåt om magda på armen.. kommer inte ihåg ordagrannt men det var för att visa att de tämkte på henne iaf.

• elegi
    Ciliaja skrev 2009-01-31 10:56:31 följande:
    aha..letade där igår men såg inte de..få leta igen ibland är man ju helblind när man ska leta!
    Jag hittade i Laila och Tobias blogg
    www.tv4.se/1.754337

Maggan stog det
Svar på tråden Lets dance 2009