• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja

Ha ha kunde inte hålla mig utan läste genom de 46 sidor ni skrivit igår Ganska lugnt de var här trots allt.
    Kul att några efterfrågade mig *kände mig lite saknad*
    Färgämnen i godis är väll av absolut størta relevans till Lets dance. Vem vill råka snarra løss när kan kollar lixom

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 11:34:43 följande:
    Ha ha kunde inte hålla mig utan läste genom de 46 sidor ni skrivit igår Ganska lugnt de var här trots allt. Kul att några efterfrågade mig *kände mig lite saknad* Färgämnen i godis är väll av absolut størta relevans till Lets dance. Vem vill råka snarra løss när kan kollar lixom
    Vill du se när dom dansar kan du ju alltid kolla på tv4.se
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 11:37:52 följande:
    Vill du se när dom dansar kan du ju alltid kolla på tv4.se
    Repris imorgon annars va? Kollade in tablån før dagen och såg de inte idag iallafall
  • Eisa

Jag är impad av Magnus råstyrka måste jag säga. Alltså fatta att vara han! Vad tryggt. Fatta att vara hans tjej. Ingen skulle ju våga lägga handen på en. Fatta vad han SKULLE KUNNA krossa typ alla bara han blev tillräckligt galen.

Lite läskigt.

Hur fan kan man riva itu en telefonkatalog???

• elegi
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 11:43:19 följande:
    Repris imorgon annars va? Kollade in tablån før dagen och såg de inte idag iallafall
    Ja det stämmer nog, brukar vara typ mitt på dan så att man alltid missar pga att man är iväg eller nåt
  • Kaxmaja
    elegi skrev 2009-01-31 12:02:39 följande:
    Ja det stämmer nog, brukar vara typ mitt på dan så att man alltid missar pga att man är iväg eller nåt
    Ja precis. Kom just på att eftersom sonen spydde och vi sov dåligt inatt så skipade vi att åka till Sverige och handla mat idag så de ska vi gøra imorgon så jag missar de då.
  • Analoga

Är det ingen fler än jag som tycker det verkar vara något mellan Graaf o Da Silva? Man såg det ju redan när de dansade ihop, det slog ju gnistor mellan dem....och deras blickar på varandra...

Nu har han varit hos henne på sjukhuset dag o natt...säger att de kommit varandra väldigt nära....ok kan förstå att man blir nära vänner när man tränar och dansar ihop men jag tycker det verkar ha blivit VÄLDIGT nära...

Jag blir inte ett dugg förvånad om det framöver kommer att stå att de har blivit ett par. Han har en fru...visst...men man kan bli kär i någon annan för det....

• Perry the Platypus
    Analoga skrev 2009-01-31 12:25:57 följande:
    Är det ingen fler än jag som tycker det verkar vara något mellan Graaf o Da Silva? Man såg det ju redan när de dansade ihop, det slog ju gnistor mellan dem....och deras blickar på varandra... Nu har han varit hos henne på sjukhuset dag o natt...säger att de kommit varandra väldigt nära....ok kan förstå att man blir nära vänner när man tränar och dansar ihop men jag tycker det verkar ha blivit VÄLDIGT nära... Jag blir inte ett dugg förvånad om det framöver kommer att stå att de har blivit ett par. Han har en fru...visst...men man kan bli kär i någon annan för det....
    Är han inte precis nygift? Har han inte dessutom sett vrålporrig ut i de tidigare säsongerna också? Det är väl hans grej, det där med att titta erotiskt på sin danspartner.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Trött. ♥ღ¸.?°¯)
  • SaraSara
    Perry the Platypus skrev 2009-01-31 12:42:32 följande:
    Är han inte precis nygift? Har han inte dessutom sett vrålporrig ut i de tidigare säsongerna också? Det är väl hans grej, det där med att titta erotiskt på sin danspartner.
    Det där håller jag helt med om! Tycker alltid han sett lite to much ut när det gäller kemin med sina danspartners
Svar på tråden Lets dance 2009