• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • Kaxmaja
    Tricis skrev 2009-01-31 17:58:59 följande:
    tobias hade sex med arja. naturligvis har han itne det med de som har partner (förhoppningsvis)
    Oki tyckte du skrev med flera av sina partners Sen trodde jag fortfarande att han var ûber gay
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Tricis
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 18:06:24 följande:
    Oki tyckte du skrev med flera av sina partners Sen trodde jag fortfarande att han var ûber gay
    man vet aldrig vilka mera han har K*****t
    med ûber gay är han inte även om han ser rätt gayig ut
  • Kaxmaja
    Tricis skrev 2009-01-31 18:08:51 följande:
    man vet aldrig vilka mera han har K*****tmed ûber gay är han inte även om han ser rätt gayig ut
    är de allmänt känt att han och Arja hade sex eller är de något bara du vet?
  • Tricis
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 18:11:18 följande:
    är de allmänt känt att han och Arja hade sex eller är de något bara du vet?
    trodde det var allmänt känt. dessutom poserade de nakna med
  • Kaxmaja
    Tricis skrev 2009-01-31 18:12:03 följande:
    trodde det var allmänt känt. dessutom poserade de nakna med
    Det är ingen som nämnt de på 261 sidor samt har jag inge minne av att någon sa de i förra årets tråd heller. Skumt att jag missat de men men man kan inte hålla koll på allt
    Att posera naken tillsammans är för mig inget likhetstecken vid att ha sex.
  • Tricis
    Kaxmaja skrev 2009-01-31 18:14:06 följande:
    Det är ingen som nämnt de på 261 sidor samt har jag inge minne av att någon sa de i förra årets tråd heller. Skumt att jag missat de men men man kan inte hålla koll på allt Att posera naken tillsammans är för mig inget likhetstecken vid att ha sex.
    nä det förstårs men de har gott ut med att de hade sex om jag inte minns fel. sex har de iallfall haft.
  • mamlan
    Tricis skrev 2009-01-31 18:19:38 följande:
    nä det förstårs men de har gott ut med att de hade sex om jag inte minns fel. sex har de iallfall haft.Och hur kan du veta det??? Var du där eller..Du mins inte om de gått ut med att de haft det men du vet att de har det??? Låter inte helt logiskt. Har då aldrig hört något om att de skulle ha haft det, och om de nu haft det, ja kul för dem då(förhoppningsvis) men varför i hela världen skulle de gå ut och berätta om det i så fall!?? Nä, jag tror inte på det.
  • Tricis

mamlan skrev 2009-01-31 18:34:46 följande:

Tricis skrev 2009-01-31 18:19:38 följande:
    Och hur kan du veta det??? Var du där eller..Du mins inte om de gått ut med att de haft det men du vet att de har det??? Låter inte helt logiskt. Har då aldrig hört något om att de skulle ha haft det, och om de nu haft det, ja kul för dem då(förhoppningsvis) men varför i hela världen skulle de gå ut och berätta om det i så fall!?? Nä, jag tror inte på det.
    jo det har gått ut med sexet men jag minns inte var.
  • Kaxmaja
    mamlan skrev 2009-01-31 18:34:46 följande:
    Tricis skrev 2009-01-31 18:19:38 följande: Och hur kan du veta det??? Var du där eller..Du mins inte om de gått ut med att de haft det men du vet att de har det??? Låter inte helt logiskt. Har då aldrig hört något om att de skulle ha haft det, och om de nu haft det, ja kul för dem då(förhoppningsvis) men varför i hela världen skulle de gå ut och berätta om det i så fall!?? Nä, jag tror inte på det.
    Tycker oxå de låter konstigt. Hade gärna sett länkar till artikeln där de står.
  • elegi
    Tricis skrev 2009-01-31 17:58:59 följande:
    tobias hade sex med arja. naturligvis har han itne det med de som har partner (förhoppningsvis)
    Nu blev jag mer nyfiken på hur du kan veta det?
Svar på tråden Lets dance 2009