• Kaxmaja

Lets dance 2009

Snart börjar Lets dance och självklart behöver vi en tråd där vi kan följa det hela

I denna tråd diskuteras allt runt och omkring lets dance på en högst ovetenskaplignivå . Vi vet inte speciellt mycke om dans men de e kul att tycka och tänka ändå

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 14:41
    Deltagare
    Morgan Allning (Komiker)
    Mojje (Barnprogramledare)
    Hasse Aro (Programledare)
    Kitty Jutbring (BB deltagare, programledare)
    Linda Haglund (Löparstjärna)
    Magdalena Graaf (Artist, modell, författare)
    George Scott (Boxare)
    Magnus Samuelsson (Stark)
    Carl-Jan Granqvist (Krögare)
    Isabella Löwengrip (Blondinbella)
    Laila Bagge (Jurymedlem i Idol)
    Elisabet Höglund (nyhetsankare)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-16 20:41
    Mojje har ersatts av Niclas Wahlgren
  • Svar på tråden Lets dance 2009
  • elegi
    Trynträ skrev 2009-03-28 10:30:07 följande:
    Hehe. Jag personligen tycker programmet är rätt tråkig så det är därför jag inte kollar. Men jag har svårt att se det som en tävling när den som är bäst inte vinner. Varför slänga bort pengar på att rösta på den som inte är bäst liksom.
    För att dom som röstar tycker om att slänga ut pengar på den som dom gillar mest

Nej ninte vet ajg, jag röstar inte, men naturligtvis om ajg skulle rösta så skulle ajg ah svårt att betala pengar för att ringa och lägga min röst på nån vars personlighet jag inte gillade
  • amk

Det har kanske sagts förr, men... visst är det väl nåt på gång mellan Daniel da silva och magdalena graaf?

• Nyfiken gul

Men det är ju samma sak i Lets Dance som det är i melodifestivalen. Alla röstar ju på den man gillar - inte på den som är bäst...

Hehe. Jag personligen tycker programmet är rätt tråkig så det är därför jag inte kollar. Men jag har svårt att se det som en tävling när den som är bäst inte vinner. Varför slänga bort pengar på att rösta på den som inte är bäst liksom.
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • vinterlärka

Oj, hade ingen aning om at deras dans var bandad!
    reagerade nämligen på att hon dansade med tanke på att hon sagt att hon inte skulle det. Där ser man. Bras att hon inte äventyrade sjukdomen genom att dansa iaf.

• Bevabus

Tävlingen handlar inte om vem som är bäst, Laila har varit grym hela tävlingen. Det handlar om vem som kan gå ifrån att inte kunna dansa till att kunna dansa, och det har Magnus gjort.

• Sexymala

Jag röstade på Magnus för att jag ville att han skulle vinna. Han dansade bäst i finalen. Han hade variation i sina danser. Det tycker inte jag att Laila hade, inte i standarddanserna. I shownumret gjorde hon sitt bästa. Magnus gjorde sitt bästa. Jag älskar bådas shownummer, på heeelt olika sätt. Jag kan absolut inget om dans. Men Tony hade väl rätt? Magnus använde sig av sin utveckling, och det som han är bäst på. Att vara stor och stark. Allvarligt, så ja, det hade blivit otroligt stelt och fjantigt om Magnus dansat som Laila i shownumret. Riktigt fjantigt. Å andra sidan hade det blivit precis lika fjantigt om Laila dansat Magnus shownummer.

Varför ser inte ni det då? Om det nu klagas så på att Magnus vann! Men men, så är det väl. Det diskuteras om det i en vecka. Sen är det finito. Jag är iaf såå glad över att han vann! Supercoolt att en sådan stor karl kan röra sig på det sättet. Och ja, det är ett underhållsprogram. De hande knappast deltagit i samma grenar om det hade handlat om "riktig" tävling (med shownumren alltså)

Svar på tråden Lets dance 2009