o GUTEGIRL o skrev 2009-01-05 11:20:35 följande:
Och du kränkte honom. Han gör precis som barn gör, och med din reaktion på det hela kommer han nog aldrig att kunna ha ett normalt sexliv. Nu vet han att snoppen är något fult och dumt. Ja, du bör söka hjälp, men inte för hans beteende, utan för ditt eget.
[/citat]
du.pojkenär 4 år gammal. jag tror inte precis att han börjar tänka tillbaks på händelsen den dagen då han är vid 14 - 15 år gammal och ska ha sex. tror han mer har glömt händelsen. hon gjorde fel, OCH? alla gör vi misstag. hon är inte den enda heller, och hon kommer inte att förbli den sista!
saraseal skrev 2009-01-05 11:23:33 följande:
[citat]
MEN GUD! nu har jag bara läst Ts men va fan! Hur kan man hota en fyraåring med polisen? Jag tror knappast han tänkte på att ofreda sin syster! Barn jämför sina kroppar och olikheter! Klart du kan säga att han inte ska göra så men att hota med polisen och straffa honom är ju helt sjukt! Vad tror du det ger för signaler till hononm? Sånt kan verkligen sitta kvar hos honom när han blir äldre!!
på dig blev jag också lite halft irriterad över. TS är förmodligen en mamma som bryr sig, annars så hade hon väl aldrig satt ut denna fråga? att hoppa på henne på detta vis gör det inte bättre för henne!