Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Har alla fått sina kläder från EST redan?? *tänker på BT* Jag har inte ens fått slutgiltiga bekräftelsemailet. Betyder det att jag inte kommer få min suit då??

★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    MariaK skrev 2009-01-09 22:32:16 följande:
    Åh tack
    Ja, vad bra att du fick reda på det. Gud vad jag har letat!
  • Camellis
    Plummy skrev 2009-01-09 22:51:57 följande:
    God kväll!Mer Molo nyheter någonstans?
    Ja nu har det dykt upp fler. Veras hus har, och så nån till som jag inte kommer ihåg. Surprise!
  • Camellis
    Plummy skrev 2009-01-09 23:00:54 följande:
    Camellis skrev 2009-01-09 22:54:46 följande: Ok Har du beställt nå't hittills?
    Bara det jag beställde igår, och jag vet ff inte om jag kommer få det. :-/ Suiten och tröjan med röd/vit-randiga ärmar (dalmatiner båda två).
    Du då?
  • Camellis
    Plummy skrev 2009-01-09 23:04:48 följande:
    Camellis skrev 2009-01-09 23:03:21 följande: Suiten m. rosa kantband? Tröjan m. stjärnärm? (till H?)Jag kan inte shoppa ett DUGG förrän det trillar in nya pengar på kontot..snaark!!
    Nä, det blev blå kantband. Såg inte rosa förrän idag, och nu vet jag ju inte om jag kommer få från EST så jag kan inte skicka efter den. Nej, inte tröjan med stjärnärm, utan röd/vit-randig ärm (annacill har den), den är till Ellen. Har inte hittat nån tröja till Hugo än.

Jag får in nya pengar nästa vecka för auktioner på T, så då ska jag köpa lite mer.
  • Camellis
    Kristyr skrev 2009-01-09 23:07:36 följande:
    Camellis skrev 2009-01-09 22:54:46 följande: åh bilarna.. börjar mer och mer gilla dalmatinerna.. iaf suiten.
    Bilarna är superfina!
  • Camellis
    Plummy skrev 2009-01-09 23:14:58 följande:
    Camellis skrev 2009-01-09 23:10:19 följande: Aah.. Skulle lagt ut lite jag med, men vår kamera är spårlöst försvunnen efter flytten/julen!! Icke bra!Näe, nu måste jag sova..
    Nej, vad dumt! Hoppas du hittar den igen! Kan trösta dig med att det går ganska segt på T nu. Bara en av mina auktioner som verkar gå riktigt bra. Eller två kanske.
    Natti natti!
  • Camellis
    Duntoffla skrev 2009-01-09 23:21:44 följande:
    Varför är det så billiga? (fast frakten gör ju att det inte blir så billigt)
    Ja, jag skulle försöka beställa och hamnade på 400 SEK innan det var färdigt. Inget kap direkt.
  • Camellis
    THEA och Grodan skrev 2009-01-09 23:40:52 följande:
    Tänk den i vuxenstorlek Skrattar hejdlöst.....ja jag har druckit liiiite vin
    *fnissar hysteriskt* Jag har inte ens druckit vin...
  • Camellis

Jag har inte fått mina leveranser från Anna Cill och EST, och jag verkar vara den enda människan på denna planet som inte har fått! Borde jag maila och fråga eller är jag på tok för ivrig? Beställde i torsdags vid sju, tror jag. Var helt säker på att jag skulle få dem idag, men ICKE! Är så orolig att kläderna inte fanns, men då borde jag ju få mail om det, eller hur`??

Lillronya - vem är det som strular så?? Låter ju helt sjukt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12