Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

isako skrev 2009-02-11 14:28:31 följande:
    Oj, ja kan tänka mig att de butterlies o dalmatinerna är stora men den som jag är mest nervös över är den rutiga.. Hmm känns som jag skall ändra till 74.
    Men hallå, hoppsan hej! Har Molo klänningar till våra småtjejer?? Förvånad DET har jag missat! Var då????
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    stökmamma skrev 2009-02-11 14:37:25 följande:
    Bara att förbeställa en så länge, borde komma till butik snart
    nikki2006 skrev 2009-02-11 14:39:00 följande:
    har hört nåt rykte om ca 15 feb
    Aha! OK, tack, då kan jag slappna av lite. Fick lite panik där, jag som är pank just nu och allt.
  • Camellis
    stökmamma skrev 2009-02-11 14:37:25 följande:
    Bara att förbeställa en så länge, borde komma till butik snart
    Kan man kika på dem nånstans?
  • Camellis

NU fattade jag att det fanns en ny bildtråd. Observant jag är. Tyckte väl att det var fattigt på bildinläggarfronten.

• Camellis
    Camellis skrev 2009-02-11 15:38:37 följande:
    NU fattade jag att det fanns en ny bildtråd. Observant jag är. Tyckte väl att det var fattigt på bildinläggarfronten.
    Mäh, skickade ju innan jag var klar. Jättefina barn och kläder!! Skulle jag ju såklart säga.
  • Camellis

Fiiiiina barn och kläder i BT! Moloklänningarna är ju helt underbara! Tyvärr har jag shoppingförbud för ett tag framöver. Sambon är säsongsarbetare och ska stämpla i tre månader, och natuuuuuuurligtvis börjar facket tjafsa och ska ha in en miljon olika papper... Så vi ska väl leva på min fp ett tag... Kul...Fundersam

• Camellis
    ääni skrev 2009-02-15 20:54:33 följande:
    Vilka kläder trivdes ni bäst med till era nyfödda? Tvådelat byxa+tröja, heldräkt med fot, heldräkt utan fot eller body? Eller något annat? Håller på och kollar vad jag ska inhandla tills barnet kommer. Vill köpa lite i taget.
    Bodysuits är oslagbara på små bebisar, tycker jag. Och kläder med fot är helt totalt onödiga och opraktiska, i mitt tycke.
  • Camellis
    Fiffa5 skrev 2009-02-19 16:41:36 följande:
    Ledsen för OT igen, men detta är ju bästa tråden att fråga i! Hur är dessa byxor i storlek?www.tradera.com/Byxor-fran-Kik-kid-auktion_84...#picKan man ha stl 86 till min tjej som är 86 lång?Är det bra byxor eller finns det "bättre", mjuka sköna byxor? Vilka är era favvosar??
    Jag hade ett par till Ellen när hon var lillbebis och de var små i storleken. Väldigt tajt över rumpan dessutom. Säkert en bra modell om man har en smalis. Jag gillade dock modellen väldigt mycket - jättefina på!

Annars gillar jag Katvigs utsvängda velourisar, men jag vet att det finns det som inte är så förtjusta i dem.
  • Camellis
    Bobbenn skrev 2009-03-11 14:43:49 följande:
    Vet att jag inte "hänger" i tråden men älskar iaf molo och småfolk. Tänkte bara fråga Vad använder ni era bodysuits till, pyjamas, bara hemma eller överallt?
    Överallt! Jag har en dotter på ett år, och hon har dem antingen bara som de är, eller med en förklädesklänning eller kjol över. Älskar suitar!
  • Camellis

Länge sedan jag var in här. Superfina barn och kläder i BT!

Har varit off på shoppingfronten ett tag här efter jul. Men nu är jag lite mera back in business. Har auktioner ute på T nu som går hyfsat, så då får jag lite hybris och tror att jag kommer att bli miljonär. Kommer ju ha handlat upp de där pengarna innan jag ens får dem.  

Så snart kanske jag bidrar med nåt i BT igen. Är ju på tiden!  

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12