Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-12 21:41:55 följande:
    Hippokids
    OK; där fick jag svaret.
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis

Åh nu vill jag också ha stars!!! Linnet är ju tokfint! Såg i BT. Men jag ville ju köpa från Matador, och så har de inte linnet! *sur* Känns som att jag vill köpa lite mer sommarkläder nu. Har bara köpt nya molosar åt Ellen än så länge, men vill köpa åt Hugo också ju. Och han skulle vara så fin i starsen!

Är ju lite extra vänligt inställd till Anna Cill idag, så jag kanske shoppar mera från dom då.

• Camellis
    Camellis skrev 2009-01-13 19:55:02 följande:
    Åh nu vill jag också ha stars!!! Linnet är ju tokfint! Såg i BT. Men jag ville ju köpa från Matador, och så har de inte linnet! *sur* Känns som att jag vill köpa lite mer sommarkläder nu. Har bara köpt nya molosar åt Ellen än så länge, men vill köpa åt Hugo också ju. Och han skulle vara så fin i starsen! Är ju lite extra vänligt inställd till Anna Cill idag, så jag kanske shoppar mera från dom då.
    Äh, de hade ju inte heller...
  • Camellis

Slängde in en bild på Ellen i sina dalmatiner i BT. Måste ju också få bidra med de underbara vovvarna. Hon hade dem på sig på ÖF i fredags och en kvinna där blev alldeles till sig över Ellens fina kläder. Hon hade aldrig sett nåt liknande, de var ju helt fantastiska! Då blir man ju lite glad.

• Camellis
    Nika skrev 2009-01-18 22:32:05 följande:
    vilken sötnos!
    Tjollabolla skrev 2009-01-18 22:32:49 följande:
    Såå sanslöst söt hon är!
    Ellen niger och tackar!
  • Camellis

Hej och hopp!

Länge sen jag var aktiv här i tråden nu. Ser att det är Småfolk på g! Nu har jag kikat och blev kär i vädertröjan (i gult, gillar oftast INTE Småfolks tröjor i rosa och lila av någon anledning), lammtröjan och girafftröjan.

Kommer säkert bli kär i några andra när de har fått växa lite, men just nu tyckte jag inte att någon av de andra stack ut speciellt.

Vad gäller ESL... Farmerklänningen SKA Ellen ha! Superfin ju! Och Owl in tree-klänningen gillade jag också.

• Camellis
    Camellis skrev 2009-01-27 16:44:15 följande:
    Är jag blind? Jag hittar ingen 50% på hanazacka på NS. *yr*
    Jo! Nu såg jag ju!
  • Camellis

Plummy - hur går det för dig på Tradera? Mina auktioner gick ut igår - snacka om antiklimax, INGEN blev såld!

• Camellis
    Flock skrev 2009-01-31 20:32:15 följande:
    ostbågar! Mums! Får och kolla alla min gömmer om jag kan hitta ostbågar.Hej i tråden förresten!Jag var så duktig innan och fotade och skulle lägga in lite kläder på T. Gick hur bra som helst tills jag kom till ladda upp bilden. Där blev det stopp Mina bilder är över 2 mb.Och jag har inget program som kan minska bilderna. Någon som vet något program som jag kan ladda hem nu?? Vill ha ut lite kläder så jag kan shoppa mer ju
    Har du inte Paint? Det går att minska storleken i det programmet.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12