Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Åh nu vill jag också ha stars!!! Linnet är ju tokfint! Såg i BT. Men jag ville ju köpa från Matador, och så har de inte linnet! *sur* Känns som att jag vill köpa lite mer sommarkläder nu. Har bara köpt nya molosar åt Ellen än så länge, men vill köpa åt Hugo också ju. Och han skulle vara så fin i starsen!
Är ju lite extra vänligt inställd till Anna Cill idag, så jag kanske shoppar mera från dom då.
Slängde in en bild på Ellen i sina dalmatiner i BT. Måste ju också få bidra med de underbara vovvarna. Hon hade dem på sig på ÖF i fredags och en kvinna där blev alldeles till sig över Ellens fina kläder. Hon hade aldrig sett nåt liknande, de var ju helt fantastiska!
Då blir man ju lite glad.
Hej och hopp!
Länge sen jag var aktiv här i tråden nu. Ser att det är Småfolk på g! Nu har jag kikat och blev kär i vädertröjan (i gult, gillar oftast INTE Småfolks tröjor i rosa och lila av någon anledning), lammtröjan och girafftröjan.
Kommer säkert bli kär i några andra när de har fått växa lite, men just nu tyckte jag inte att någon av de andra stack ut speciellt.
Vad gäller ESL... Farmerklänningen SKA Ellen ha! Superfin ju! Och Owl in tree-klänningen gillade jag också.
Är jag blind? Jag hittar ingen 50% på hanazacka på NS. *yr*
Plummy - hur går det för dig på Tradera? Mina auktioner gick ut igår - snacka om antiklimax, INGEN blev såld!