Inlägg från: Camellis |Visa alla inlägg
  • Camellis

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-31 21:42:57 följande:
    Hej,Oj, vad det var kul här med en massa tops och snor och tvätt och allt Fick mig ett litet ASG shoppade lite där igår och fick mail efter någon timme eller så.Någon mer än jag som köpte en fyndlåda på minidani idag? Jag kunde inte låta bli... Det ska bli väldigt intressant att se vad de innehåller....!!
    Nej, jag som blev så nyfiken och skulle köpa en nu - och så var butiken STÄNGD (??!!)! Varför stänger de en nätbutik för?? *sur* 
    ★Anton, Hugo, Ellen★ / traesktanten.blogspot.com
  • Camellis
    Nova76 skrev 2009-01-31 21:44:13 följande:
    min sambo var redan "klar" när jag fick honom. Upplärd av flickvännen innan och av mor sin tror jag Fast nu har han börjat slöa till sig lite efter våra 10 år tillsammans...!
    I vårt fall är det sambon som har fostrat mig. Jag var en slarver utan dess like innan. Nu är jag hyfsat pedantisk faktiskt. *lite stolt* Sånt gör att jag känner mig lite mera vuxen.
  • Camellis
    Plummy skrev 2009-01-31 22:02:43 följande:
    Camellis skrev 2009-01-31 20:33:38 följande: Heej! Nja..det går sådär, har avslut på måndag. Är du nöjd med klänningen då förresten?
    Jaaa! Den är så himla fin! *kär*
  • Camellis
    Plummy skrev 2009-01-31 22:26:27 följande:
    Camellis skrev 2009-01-31 22:13:11 följande: Vad roligt! Kul att se den leva kvar..haha! Sen efter Ellen får vi se om jag får en till liten tjej som kan använda den
    Ja, du har första tjing på den då! Jag ska vårda den med kärlek.
  • Camellis
    LA Woman skrev 2009-02-02 20:41:06 följande:
    Då bara måste man ju blanda ihop namnen, ja menar jag blandar ju ihop namnen på mina ibland och jag har ju bara två
    Ja, herregud (säger jag och hoppar in i diskussionen helt o-ombedd ) jag har fullt sjå att hålla koll på alla familjemedlemmar i vårt hushåll och då är vi fem sammanlagt - med både barn och föräldrar! Tänk då att slänga in fem till!
  • Camellis
    Camellis skrev 2009-02-02 20:45:02 följande:
    Ja, herregud (säger jag och hoppar in i diskussionen helt o-ombedd ) jag har fullt sjå att hålla koll på alla familjemedlemmar i vårt hushåll och då är vi fem sammanlagt - med både barn och föräldrar! Tänk då att slänga in fem till!
    Nä, SJU till blir det ju!
  • Camellis
    Love Isac skrev 2009-02-02 20:51:43 följande:
    Tusen tack!
    Då kan jag slänga in min 9-årings storlek då - 152. Men han är lång för sin ålder.
  • Camellis
    Nogula skrev 2009-02-02 21:20:06 följande:
    det var lite kontraster Vilken skorstorlek har han, för det är nog det som är minst på min 9-åring. Hon har strl. 30
    Han är uppe i 36-37 nu! Vi kan ha varandras skor numera.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12