ängeln83 skrev 2009-01-31 21:35:08 följande:
Ha ha, nu har jag plöjt igenom alla Unisex 86/92 och pojk 86/92 på Tradera, och fyllt min minneslista rejält Borde dock vara lag på att ha köp nu på allt, så störande när man får vänta på vissa auktioner trots att dom nyss startat.
Instämmer! Det borde definitivt vara lag på Köp nu!

Smultronhjärta skrev 2009-01-31 21:35:55 följande:
Jag är tvättbossen här men jag har tränat gubben duktigt- varje plagg han är osäker på frågar han mig om annars tvättar han det inte Sen är det skönt att slippa tvätta jämt med..som nu slapp jag för jag ska ligga här och "snora till mig" så att det finns något att topsa tills han kommer tillbaka från tvättstugan igen
Ha ha! Snora till dig...

Om det inte vore för att jag skulle vilja att varje märkesplagg gick runt med en livvakt, så skulle jag tycka att det var himmelriket att slippa sätta foten i tvättstugan.

Men jag antar att jag är för ny på det här med att köpa märkeskläder till barnen. Tycker det är nog jobbigt att gå igenom kläderna på kvällen när de klär av sig.

Smultronhjärta skrev 2009-01-31 21:35:55 följande:
Jag är tvättbossen här men jag har tränat gubben duktigt- varje plagg han är osäker på frågar han mig om annars tvättar han det inte Sen är det skönt att slippa tvätta jämt med..som nu slapp jag för jag ska ligga här och "snora till mig" så att det finns något att topsa tills han kommer tillbaka från tvättstugan igen