Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-09 22:27:45 följande:
    jag tycker den är urläcker  men jag tror att där är liiiite puffärm uppe på
    jag vill nog ha den ljusrosa bubbeltröjan eller suiten till Damien, den är fin! Trist när det blir lite puff....
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    MariaK skrev 2009-01-09 22:29:43 följande:
    vem vad det som hade rea på nova star????
    ring el maila www.litencorrelin.se hon brukar kunna skicka om man ber snällt. 50% tror jag det är.
    världens lyckligaste kvinna och stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2009-01-09 22:43:18 följande:
    Nu är det godnatt här..Natti!
    Fiffa5 skrev 2009-01-09 22:46:48 följande:
    tack, den var lite föör rosa för mina tjejer!
    inte för rosa för min grabb! coolt ju!

Jag ska nog ocksaå nana nu, dax att sluta spana på webben efter molonytt...
  • Damien och Adrian
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 11:06:40 följande:
    Någon som har en hum om VAD F&F kan ha kvar!?!? Känns dumt att ringa och läsa upp hela listan
    vad vill du ha? Jag var där igår e.m

Knappsuit stlk 56 fanns kvar för den som suktar!
  • Damien och Adrian

Ja, hej förresten!

Någon ny shop man kan glo på Molo i?

• Damien och Adrian
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 11:23:24 följande:
    Knappbody 74aKatvidbody röd/ceriseBlå/grå!? Ränder m cerisa kanter... molo body, vet du vilken jag menar!?Hummel vinter overall men de har jag för mej att dom inte hade....
    tror 74an är slut
    Katvig&Molobodyn kan finnas, kollade inte så noga på dem faktiskt.... jag ahr ju grabb!

Hummeloverall såg jag inga, det är Molo de har och Miniature tror jag det var... de hade däremot wctoveraller i olika färger.

Tips också: stora (104+) velourisar från Katvig i många färger fanns kvar, klänningar i velour, massor av Me Too kläder, Molomössor... Molo- och Katvigsuitar från stlk 74 och ner i de flesta sorter från hösten.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2009-01-10 11:23:36 följande:
    Morrn morrn!
    allt väl? Har du köpt något Molo ännu?
  • Damien och Adrian
    maugu skrev 2009-01-10 11:38:57 följande:
    Spökar du? God morgon förresten..eller lunch..
    jag spökar tydligen!Räcka ut tungan

allt väl?
  • Damien och Adrian

nä, dax att fika och köpa jeans till mannen (lagt undan så att han kan gå och prova, han vill ha det lätt för sig i butiker)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12