Inlägg från: bäbis m |Visa alla inlägg
  • bäbis m

Vi som väntar junibebisar del 2!

Urk för vinterkräksjukan. Kan det inte bli vår nu så den försvinner..Krya på dig Tekannan

Fina magar Tickollina och bebek!

I går slog vårat lilla pyre också rekord i att bukta ut magen så mycket som möjligt under en rörelse. Håller med dig Mama Bean man kan inte låta bli att skratta och tycka att det känns halvläskigt när hela magen rör sig inuti.

• bäbis m

Fy vad mycket krångel FK verkar åstadkomma! Vi har inte börjat fundera ännu på ersättningar osv och man kanske gör bäst i att låta bli för humöret och tålamodet.

Hoppas verkligen att du får till det bebek. Och du med som verkar hamna mellan stolarna med din krångliga chef hyperballad.

• bäbis m

Känns igen från sommarjobb på ett fackförbund. De som var handläggare där hade sjukt mycket att stå i och fick ta mycket skit från folk medan många av ombudsmännen kom och gick som de ville beroende på väder.

Tack för sparken hyperballad. Nu har jag skickat mail till våran löneadm för att kolla upp vad jag behöver göra/vad de behöver göra osv.

• bäbis m

Härliga tips och skön energi man får av att läsa inläggen. Tusen tack!

• bäbis m

tjenixen,

har inte heller kikat på hela helgen men får se om jag finner tid att läsa ikapp sen. Fattar i alla fall att försäkringar varit på tapeten. Vi har Trygghansa. Verkade bra och både jag och sambon kände lite nostalgitripp eftersom det var vad vi båda hade när vi var små

Skoj med babyboom..hoppas bara att man får plats på förlossningen på sitt närsjukhus eftersom det är sommar och massa barn. Inte den bästa kombinationen tyvärr.

Firade 30-årsfödelsedag i helgen så vi har haft en intensiv helg med en massa firande och besök i olika städer. Fick en systemdigitalkamera så gissa om jag ska lära mig fota och ta bra bilder till bäbisen kommer Blir perfekt sysselsättning de två sista lediga veckorna!
    Fick även en spahelg av pojkvännen...Längtar sååå tills vi ska ta den om knappt 5 veckor. Toppenpresenter.

• bäbis m

Tack tack Det var en jättemysig helg med hela familjen och god mat. Perfekt.

Var förresten i Västerås, din hemstad va Pian80?

Pian80 skrev 2009-03-31 08:13:59 följande:
    bäbis m GRATTIS i efterskott!!!! Låter som att det var en trevlig helg .
  • bäbis m

Precis. Växte upp på Hamre i Västerås och bodde där fram till -98 när jag började plugga i Linköping. Mysigt att komma hem till Mälaren ibland. Längtar efter vattnet ganska ofta. Har varit i Kiruna en gång men det var tyvärr bara på genomresa till Abisko. Är väldigt vackert där uppe.

Pian80 skrev 2009-03-31 08:20:12 följande:
    bäbis m skrev 2009-03-31 08:16:18 följande: Japp! I Västerås bor jag . Är du uppvuxen här? Jag flyttade hit för fem år sen, kommer egentligen från Kiruna.
    Vad skoj att få en helrenovering bebek. Hoppas att du får lite snygg vårfräschör
  • bäbis m

Välkommen WNJ

Längtar också efter en riktig omgång hos frissan med klippning och slingor. Får bli i början av maj om inte annat. När väl bäbisen kommer är det väl inte lika lätt att sitta hos frissan i några timmar misstänker jag..

Jag känner också mycket av ryggen. Har inte hunnit träna på en vecka och nu värker det som bara den i ryggslutet. I morgon blir det gym och ökad blodcirkulation igen. Så skönt!

Är det fler som tycker att det är jobbigt att andas när man ätit (även om små portioner) och någon timme efter det?

• bäbis m

Åhhh skoj med en sådan drastisk förändring!! Helt rätt

Bild?? Som sagt, du gör oss nyfikna bebek.

• bäbis m

vi looovar

bebek skrev 2009-03-31 15:09:35 följande:
    haha okej.. vänta 3 min jag fixar nån halvdan bild:) men då måste ni säga att jag är ursnygg i mitt nya hår (äve om ni måste ljuga) haha
  • bäbis m

oj, haha blev en lipandes gubbe en pussgubbe. Jag bjuder på den, haha

• bäbis m

Mysig och fräsch färg! Jag tycker faktiskt att det blev väldigt fint. =-)

• bäbis m

WilliamNellyJamie: har tyvärr aldrig heller hört talas om hepatos men måste läsa på känner jag. Är det någonting som brutit ut nu pga av förlossningen? Hoppas verkligen att du får gosa resultat av dina nya prover.

Hur är det med dig Smulan? Hoppas att du fick komma in till förlossningen på koll! Lät helt klart mer som fostervatten än flytningar om det är sådan mängder och lättrinnigt.

I Linköping är det också elektroniska journaler som gäller. På gott och ont eftersom man slipper ha koll på dem själv men också har svårare att ha koll på sig själv.

• bäbis m

Fundering förresten.
    Idag känner jag mig snurrig/yr och mår rätt illa. Någon som känner igen det? Tips? Har druckit vatten och ätit en frukt emn det blir liksom inte bättre...

Det som är en sådan underbar dag ute idag. Vill bara skina i kapp med solen känner jag!

• bäbis m

Hm, tyvärr så är det nog inte några tighta kläder som är orsaken i alla fall för jag har mina all time favorite byxor på mig som känns som mysbyxor nästan.

Kanske kan det vara press på tenta imorgon och två manuskript innan fredag. Vet inte. Det brukar främst vara magen som spökar när jag får det stressigt. En kort promenad skulle kanske sitta fint men just nu känner jag mig för snurrig för att våga gå ut och gå. Konstigt. Ska avvakta och se. Snart fika på jobbet så jag ska sätta mig där en liten stund och bara vara. Kanske hjälper det

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!