• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • Skrutt74

Hej tjejer!

Är på cd 15 idag. Vi har sexat dåligt denna månad, men ännu har inte FF satt ut någon ÄL åt mig så vi kanske hinner ännu. Tempen hålls ännu låg, så kanske jag inte får ngn Äl denna månad. Kramar till er alla!

• Mammiztill2
    icka76 skrev 2009-03-24 08:03:44 följande:
    Minnie: Jag fick ta tavegyl när jag var gravid, det står t.o.m. i fass att det inte ska vara farligt.EGO: Tempen upp idag Hoppas den håller i sig där uppe nu.
    Härligt härligt
  • icka76

Kom tillbaks från doktorn nu, slemhinnan var mellan 11-13 mm idag så han måste väl ha sett fel i fredags. Den var helt normal i förhållande till var jag är i cykeln. Prog.provet i fredags var 105 och igår 106!!!! Konstigt att tempen dippat så många dagar då. För om man ser till proverna så är det ingen mens på g än. Läkaren tycket att allt såg jättepositivt ut. Så nu är jag glad igen

• Mammiztill2
    icka76 skrev 2009-03-24 12:51:01 följande:
    Kom tillbaks från doktorn nu, slemhinnan var mellan 11-13 mm idag så han måste väl ha sett fel i fredags. Den var helt normal i förhållande till var jag är i cykeln. Prog.provet i fredags var 105 och igår 106!!!! Konstigt att tempen dippat så många dagar då. För om man ser till proverna så är det ingen mens på g än. Läkaren tycket att allt såg jättepositivt ut. Så nu är jag glad igen
    Kanon, GRATTIS!! =)   Så har även mina kurvor liknande sett ut, dippat runt dpo 5-7 för att stiga o få plus
  • Mammiztill2

UNDRAR:

Har någon av er gjort någon slags spec "röntgen" på er äggledare?
    Där röntgenläkare går in med speciell "slang" (samma metod som man använder på folk som fått tex kärlkramp) och kollat på så sätt?
    Någon som vet vad denna "spolning" RÖNTGEN u-sökningen heter?

har vart hos gyn i morse

• Minnie69

Vet inte om det var det du tänkte på?

• Mammiztill2
    Minnie69 skrev 2009-03-24 14:14:16 följande:
    Vet inte om det var det du tänkte på?
    Minnie69 skrev 2009-03-24 14:13:20 följande:
    www.ivf-gruppen.se/"Hystero-Salpingo-Grafi (HSG) är en kontraströntgen av livmoder och äggledare."
    TACK ska gå in och kolla alldeles strax.. =)
  • Mammiztill2

ja de verkar vara den undersökningen. tack för hjälpen

• Treasures

Härligt Icka att det såg bättre ut idag! Håller båda min tummar stenhårt.

Hoppas Sagn att du fått ÄL på egen hand!

Icka och Amorosa - Jag har fortfarande inte fattat att vi ska ha barn. Det blev lite mer verkligt efter VUL:et för två veckor sedan, och idag har vi varit på inskrivning hos BM.  Mår fortfarande jätte bra förrutpm tröttheten, men den kan man ta!

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4