• Treasures

Templista för oss pergopinglor 4

Här är vår temp list tråd!

Listan tillhör oss som hänger här inne i pergopinglornas tråd och tempar, så vill ni lägga in er så förväntar vi oss att se er där inne:

www.familjeliv.se/Forum-7-125/m39594188.html

Syftet med tråden är inte diskution utan en plats för oss att bara länka våra temp kurvor och diskutera ämnet tempning.

EN FANTASTISK & FENOMENAL GUIDEBOK SOM PÅ SVENSKA FÖRKLARAR ALLA VIKTIGA BEGREPP, TERMER OCH FÖRKORTNINGAR:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

När vi sen fått våra efterlängtade + så hoppar vi på små rosa moln över till denna tråd www.familjeliv.se/Forum-11-237/m37690250.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-26 12:45
    Ny plustråd! www.familjeliv.se/Forum-11-237/m40717469.html

• Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4
  • icka76

Ojdå, hoppas inte mina kurvor blir sånna nu. Denna är det ok, men inte nästa. Varför ska allt vara så jäkla krångligt?

• Mammiztill2
    icka76 skrev 2009-03-23 12:52:35 följande:
    Ojdå, hoppas inte mina kurvor blir sånna nu. Denna är det ok, men inte nästa. Varför ska allt vara så jäkla krångligt?
    kroppen måste få ärlig chans att kunna få återhämta sig. men jag var frustrerad ledsen och trode aldrig dessa jekla korta lutefaserna skulle slute.. *men efter den senaste bilden så blev ju ja gravid även om den grav inte var ngt att hurra för*

jag hoppas att din kropp ordnar fort upp sig och du ska få ert efterlängtade barn snart!!!
  • icka76

Tack!! Ursäkta att jag tjatar men hur lång lutealfas hade du i juni när du plussade? Griper efter allt nu.

• Mammiztill2
    icka76 skrev 2009-03-23 12:57:35 följande:
    Tack!! Ursäkta att jag tjatar men hur lång lutealfas hade du i juni när du plussade? Griper efter allt nu.
    vänta ska ja lägga in kurvan så får du se..  *Hoppas jag inte trampar någon på TÅRNA för att jag nu lägger in min temp kurva då jag plussade, men fick x)
  • icka76

Tror vi är ganska härdade här och du trampar absolut ingen på tårna efter allt som du fått gå igenom.

• Mammiztill2
    Gravid kurvan + i JULI 08 (x)   Gravid kurvan + i Juli.  Kurvans start i JUNI månad
  • Mammiztill2
    Gravid kurvan + i NOV 08 (x)   så såg min grav kurva ut då jag fick plus i Nov-08 (men X)
  • Mammiztill2
    Gravid kurvan + Januari 08 (MF) här min grav kurva i januari 08 (men missfall)
  • icka76

Hur lång lutealfas har du normalt. För du har ju plussat redan på dag 11 på kurvorna? Min är ju som sagt normalt 17 dagar.

Svar på tråden Templista för oss pergopinglor 4