Bumms skrev 2009-03-23 18:02:33 följande:
Hej,Här ser det tungt ut med ÄL helvete, tycker mig haft känningar och äl flytningar, men tempen vill inte visa något....jaja, jag är ju ostimulerad också, skulle väl aldrig kunna tro att det skulle hända heller
iofs....MEN jag följer er andra med spänning varje dag!Mammiz, jag har en blogg men den uppdateras sällan, och jag använder inte fint språk och visar verkligen mina känslor där, men som sagt den uppdaters inte så ofta
www.andrahjartat.blogg.semin "vanliga" blogg är
www.annamodin.blogg.seJag följer din blogg också mammiz, och håller mina tummar att det är er tur nu!!Tjin tjing
Hej!
I sina bloggar ska man få använda ord, känslor o tankar som helst.. Utan eg någon ska behöva bli stött. då jag tänker på mig själv (lilla egot jag) och skriver, så använder ja ju just min blogg till att bara skriva om de som rör "BEBIS". Och jag får många gånger dåligt samvete då jag vet att jag har de inte sämst, fast hela världen känns emot mig och nästan allt känns natta svart då man tänker på den biten. Vet ju att mina problem är väl egentligen inget, men för varje individ är deras saker jätte tunga o svåra.. och de finns alltid dem som har värst, men för mig måste min blogg få vara en klago mur, där jag få spy ut galla. Hade ja inte skrivit där hade de nog blivit svårare.
Så bry dig inte om du inte skriver fina ord. ditt liv, din blogg ditt sätt att hantera sakerna..
Kommer lägga in dina bloggar bland mina favoriter
Tack för att du läser min
De som är nackdelen är att man finner min blogg "relativt lätt" om man söker på vissa händelser/saker.
Vad ledsamt att läsa att kroppen strular även för dig. Hur länge ska du gå och vara ostimulerad? har du några pergo hemma?
jag håller tummarna även för dig gumman *kram*