• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

Skriv en rad eller 2 :D

Kram kram

• Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • bimbomika

Ysta var in på sidan å ud vad jag känner igen dig =) men varför vet jag inte,även din kompis=)

• Ysta
    bimbomika skrev 2009-03-08 09:00:05 följande:
    Ysta var in på sidan å ud vad jag känner igen dig =) men varför vet jag inte,även din kompis=)
    Jag har en Staffordshire Bull Terrier som heter Igor
    Hmm vart kan du känna igen mig från tro?? Har bott i Luleå i ca nio år, tidigare på Hertsön, Lerbäcken, Gammelstad och nu Örnäset sen fem år ungefär
  • BeJay
    Svar på #183
    öppna förskolan på örnäset heter växhuset :d
  • bimbomika

Ysta
    Kan ju förklara en del,har bott på örnäset tidigare för några år sedan sen så har jag halva min familj på hetsön=)
    Vi flytta från örnäset aug 2006! och innan det hade jag bott där i ca ca 7år,tog över min fars lägenhet när jag flytta hemmifrån eller först dela jag och min bror på den sen flytta han och jag tog över den med maken! det var en trea med uthyrningsrum!

• Ysta
    bimbomika skrev 2009-03-08 12:19:22 följande:
    Ysta Kan ju förklara en del,har bott på örnäset tidigare för några år sedan sen så har jag halva min familj på hetsön=) Vi flytta från örnäset aug 2006! och innan det hade jag bott där i ca ca 7år,tog över min fars lägenhet när jag flytta hemmifrån eller först dela jag och min bror på den sen flytta han och jag tog över den med maken! det var en trea med uthyrningsrum!
    Jag har bott på Örnäset i ganska så exakt 5 år, innan dess så bodde jag på Hertsön i två år
    Fast jag har varit ute mycket förr och även jobbat på några butiker i stan så det kan ju vara därifrån också. Jobbigt när man blir igenkänd *s* fast det har vi fått vänja oss vid i och med bloggen och vi har ju varit väldigt mycket i media senaste året också.
  • Klarisen

bimbomika
    du måste ju säga till personalen att du vill att de ska tala om för vikarier om A men de flesta är väl kända på avd och borde fått veta......
    sen kanske de inte är ensamma så mkt......förrut var ju A bara på förmiddan eller? och nu mera tid?
    viktig att de får veta tycker jag

ja vi tycker det är mest barnpassning och det verkar som att hon inte leker så mkt med barnen, ja vi får se hur det går, nu har de renovering på gång i flera månader och tre avd har fått flytta ut men Klaras avd har fått byta till en annan avd på samma förskola
    är inne på montesourri igen men vet inte riktigt, är inte säker, kanske det blir bättre snart...

• bimbomika
    Svar på #187
    vi har sagt det till dom flera gånger faktist men ja det kryper fram ändå att dom inte säger något =( jo han gick bara tre timmar förut å nu går han längre...
    ja ja vi skall ju inte ha kvar dagiset här så....
    får hoppas att det blir bättre för fröken=) men Montesari e väl ganska långt borta? Har du bil så kvittar det ju...vet inte rikrigt vars det ligger men ja det stället värkar bra=)

Har A hemma i dag så får se vad vi hittar på =)
  • Klarisen

bimbomika
    vi har bara en bil så det kan ju bli lite krångligt och det ligger på Bergviken på gamla gymnasieskolan!!

ja ja hoppas du får in honom hos en dagmamma för det är väl det ni hade tänkt?!
    annars är det ju många förskolor på hertsön att välja på

ska ha sluta i maj när ni flyttat?
    ska du ha han hemma när bebisen kommer?

jag skriver på min lunch och nu snart är det p-möte!

• bimbomika

vi har inte sökt hos dagmammor pga av att vi fått veta att det är så ofta det sker att dom slutar och vill inte fara å hatta me honom pga av honoms besvär så vi sattsar på dungens förskola!
    men han kommer å vara hemma hela sommaren med oss fram till aug iallafall..eler kanske lite längre det ser vi..han kommer nog in till hösten sa dom eller då kommer han in på dagis på hertsön...å i maj så slutar han nog dagis här på porsön...

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D