Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
bimbomika
det blir säkert bra
går han bra nu?
bejay
vad hittar du på i veckan? ser dig sällan här på fl!
har jag berättat att vi var på leos lekland igår?
ja Klara älskade att vara där och var där i nästan 3 tim!!!
måste fara lite fler ggr, verkligen ett ställe som passar dottern
1Effe: välkommen om du vill vara med oss, och även annars så är du välkommen hit.
Med oss är det bara bra. har lämnat J på dagis och sitter nu och ska fixa med lite papper och passar även på att titta in lite här. Så ni inte tror jag försvunnit helt. Hihi.
Den 26 mars får jag se om jag kan komma och träffas beror på hur J går på dagis då. Men det vore ju kul så får se.
bimbomika
det var jag som föreslog och då kommer vi gå dit på förmiddan eller jag tänkte det annars kanske vi far en runda på stan, måste fota Klara till hennes pass vi måste skaffa när vi ska till mallorca
va skönt att du får komma till öron och att han nu går bra
bejay
jasså ska ni resa i maj
och tvåårskalas ja vi ska ha 3års kalas snart, ska till helgen skaffa tallrikar och muggar mm som är kul att ha på kalas, Klara får välja
har köpt ngr presenter till Klarisen sen lär väl det komma mer presenter när mormor och morfar kommer en vecka efter hon fyllt
och så ska vi skaffa nått til pappa hennes också som fyller 35år
ulimon
då verkar det gå bra för J på dagis då
å va sköönt..vill åsså fara utomlands=)
fast jag skulle nog hällst vilja fara till kina=) se både storstäderna å byarna =) men ja det e nog en väldigt dyr resa och inget man kan göra på en vecka eller två=( så jag får nig fara nån gång när jag blir gammal å grå=(
jag har sagt idag att det är två veckor tills Klara fyller 3år men det är ju bara en vecka kvar kom jag på ikväll!!!
ojojoj
måste till stan på torsdag med Klara och fixa nått till sambon!
funderar på presentkort på hansens
svårt att köpa ngt som han vill ha.....
bimbomika
ja jag vill också ut och resa mera, vill lära Klara slalom som jag åkte från det jag var liten, hon har varken skriskor eller skidor och verkar aldrig bli av att skaffa fast jag tänkt att hon skulle prova denna vintern
jaja
Oh vill också ut och resa!! Min mamma är dum å pratar om den ena resan hit och dit, men säger jag att jag vill med börjar hon bara muttra nått om det omöjliga i att resa med barn....*suck*
O jag längtar till om 13dagar, Thailand väntar !!!