• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

Skriv en rad eller 2 :D

Kram kram

• Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • bimbomika

klarisen=)
    jaha det visste jag inte att dom hade,gud vad roligt,hon komer nog att bli jätte glad för tårtan..ja sånna kan ja inte göra...men kanske får börja lära mig göra sånna figurer=) ha ha nån dag skall väl albiin åsså ha sån..fast han kanske inte vill ha hello kitty=) eller det vet man ju aldrig...nalle puh eller likannde=) hoppas ior =)

skall på alpnäring i helgen..deras spa kväll=)
    ååå sköönt skall det bli=)

• Klarisen

HIPP HIPP HURRRAAA

för min lilla tös som blir 3år idag

vi åt pizza till midda och kalas blir det på lördag

• BeJay

grattis klara :)

i förrgår när jag skulle cykla hem från min praktik plats, så halkade jag med cykeln och fick en spricka i strålbenet, och en rdentlig smäll mot höften,

så nu haltar jag och är enarmad.

:):)

• bimbomika
    BeJay skrev 2009-03-19 10:17:22 följande:
    grattis klara :)i förrgår när jag skulle cykla hem från min praktik plats, så halkade jag med cykeln och fick en spricka i strålbenet, och en rdentlig smäll mot höften,så nu haltar jag och är enarmad. :):)
    aj aj hoppas det går fort över ....

å klarisen=)
    GRATTIS=)
  • Plutteli

Grattis till Klara!

BeJay: Men usch vad jobbigt! Hoppas det blir bra fort fort!!!

• BeJay

dom gav mig tramadol mot smärtan och den hjälper juh men dom är juh så himla starka så man vill ju verkligen inte ta dom,
    sen fick jag bara en mitella som jag ska 1-2 veckor...

mest ont ahr jga nästan i höften, har svårt att sitta.

förlåt för mina stavfel, men jag kör pekfinger valsen,,och är inte van vid de

• ulimon

Karisen: Grattis Klara på födelsedagen.
    Jo, men det är för att jag är arbetslös, så då får man ta det lite lugnare med inskolningen. Skönt. Men nu till v börjar hon gå tisdag - torsdag 9-14, 15 tim i v. Känns rätt så skönt faktiskt. Och nu går det ju riktigt bra tt lämna hon oxå, inget gråt/skrik eller så.

BeJay: Hur mår du nu? vad jobbigt att få så där ont. Hoppas det ordnar till sig snart.

Annars så är det bara bra här med oss.

• Klarisen

det var igår hon fyllde alltså den 18mars

bejay
    stackarn, hoppas du blir fort bra och slipper verk
    jag ramlade idag med Klara på vägen hem, ngr 100m hemifrån, ajaj det gjorde ont i handleden men försökte hålla mig lugn för Klaras skull

vi har cyklat tis-ons och det gick bra men imorse var det för kallt och så hämtade jag henne med cykeln
    men nu har det snöat igen så nu blir det mest troligt vagnen för det är för lite snö för pulkan
    och lite förkylda är vi alla här och det får då inte bli värre tills på lördag hoppas man

ulimon
    bra att det gått bra på dagis

• Klarisen

ojoj här var det tyst!

bejay
    hur mår du?

ja jag är hemma med K igen, förkylning och själv är jag också förkyld och har slemhosta, är sämre än Klara för jag hade 38 i temp för en stund sedan och flåsar om jag gör nått.......

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D