Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
Nån som vill fika?
eller kanske bara surra här,
Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D
Skriv en rad eller 2 :D
Kram kram
ulimon
usch då hoppas det snart blir bättre.....
ja solen skiner men vi ska inte till badet som är förkylda, buuuu
annars hade vi åkt dit jajamensan
har ju försökt nu att försöka ta oss dit men det har bara blivit en gång detta året trettonhelgen veckan
men det blir väl en lördag för jag är inte ledig nån onsdag på ett tag
och imorgon blir det inte växhuset, vi ska ta bilen, köpa playdoo lera, Klara älskar att hålla på att baka men nu är degen slut, hon fick en hel hink med bakgrejer och deg förra julen
så det har hållt länge, de borde ha det på barnens hus
borde åka till polishuset och fota KLara för hennes pass, man borde kanske ringa först?!
hade behövt leta utebyxer som K kan ha i vår men det är nog inte så bråttom med det
och så har jag idag köpt på internet biljetter till teatern "stackars pettson tältar" som går på kulturens hus den 16 april!!
tänkte att vi skulle se biofilmen också!!
imorgon kommer mina föärldrar och snart har vi badrummet färdigt, idag håller de på med väggmattan, det börjar likan nått nu
hoppas rörmokare har tid att komma och sätta dit toa och vask i veckan och duschen eller ja vi har inga dörrar eller så än men en duschslang så ska vi senare beställa skjutdörrar
men det är ju så litet så vad som helst går inte att ha
visste du att man kan göra sådan deg själv=)
min svägerska har massa recept som jag skall få...
fingerfärg osv..=)
men jo det borde finnas där...=)
å ulimon
hoppas det blir bättre=)
Tjoflöjt!
Har just haft besök, gjorde kinamat och bjöd på. Lyckades dock bränna min fot på stänkande olja :(
Hoppas ni har det bra!
nu har vi besök av mormor och morfar och oj va glad Klara blev när morfar kom och så ville han ju leka kurragömma
bimbomika
jo det visste jag att man kan göra deg sjäv
men då måste man ju ha citronsyra och karamellfärg!!
vi är friskare nu men jag känner mig ganska lika, lite bättre är hostan men jag är fortfarande förkyld
borde vara hemma till veckan ensam för jag känner igen endel symtom på stress och det är inte bra
Klarisen
vet faktist inte vad degarna innerhåller,dom man gör själv,jo trolldeg=)
ha ha men de är inte samma sak =D
Sen så e jag ganska så lat på att göra sånna saker själv,det kostar inte många kronor att köpa färdig deg,som finns i flera roliga färger=)
Köpte då alltid såna saker åt barnen vi var helgfamilj åt!
Men det är bra att ha recept hemma ifall man kommer på att man vill dega lite =D
Har bett om att få dom så jag har =)
Dock så är A lite liten ännu =D
Va dum jag är,ha ha tänkte inte på dit yrke om någon borde kunna sånna recept så e de ju du =D
Det händer ju säkert att ni gör det ibland=)
Kurra gömma e alltid skoj=)
Var på sun i dag å kolla öronen på a i dag!
det blir rör i öronen =(
Å förra testet visa att han hör 40-50dB på höger å 10dB mer på andra eller skall man säga mindre? =)
Men då hadde han inte vätska i öronen, så undra vad han hör i dax läget=(
Har varit på stan oxå med gubben=) eller båda mina gubbar!
å min stora som INTE brukar vilja gå på stan följde me=)
Ha ha det var nog för att det var marknad=)
Så vi har gått ganska mycket,vilket visar sig i mina höfter och i gubbens huvud!
han har skallebank och jag har ont i höfterna å lillen han var jätte trött =)
nu skall jag sluta äta godis och gå å sova så go natt på er allihopa=)
Är vi föresten bara fyra nu som surrar här på tråden ??
jag kikar in då då och sorry om jag inte skriver, men fick juh förlänga min sjukskrivning pga en fallolycka på praktiken, mitt medkänsliga jag kom in i bilden och skulle rycka tag i henne innan hon ramla så jag sträckte den redan onda armen,
så 1 vecka till sjukskriven. ont som fan igen, men vägrar äta tramadol....
jaha=) nä inte gör det nått=)
men det var väl många många fler förut?
Du får vila,men ja det är ganska svårt när man har barn =(
Hadde tidigare problem me axlarna eller ja har det mer eller mindre nu åsså å inte blev det bättre när A kom inte =( bara en vagn,köra en vagn e ju jobbigt,händer armar är ju något man brukra dagligen=( hoppas det blir bättre snart !
Här med oss är det rätt så OK. J är lite snuvig igen tror jag, hostar och lite snörvlig. Själv så har jag fortfarnade ont i ryggen och sambon är dålig i magen. Vilken familj va. Haha.
Har idag vart ute och traskat med J i vagnen här i byn + att jag varit på 35 årsfika. Och även varit och handlat lite. Så jag har hunnit med en del så jag känner mig nog nöjd. Och imorgon om sambon är bättre ska vi rensa det sista här uppe och farmor/farfar får ta Johanna under tiden. Så vi kan börja med renoveringen här så vi blir klara nån gång.
Ha det bra så hörs vi igen. Kram till er alla
bimbomika
bra att ni får hjälp till A när det gäller hans hörsel i alla fall
men förstår att det inte är så roligt......
ja vi har recept som jag kan skriva av på playdoo deg men hon hade köpt förrut med en massa deggrejer så det kändes enklast bara och jag hittade det på ica maxi då vi handlade samtidigt och sen hämtade mormor och morfar
igår var vi i klubbviken och åkte hundspann, häftigt!
fast jag är då inte riktigt frisk ännu så jag blir så trött av allt jag gör så jag ska stanna hemma två dagar till att börja med
Klara är då frisk men börjat hosta i helgen så hoppas hon fixar dagis i alla fall två dagar, men men det är kanske bara tillfälligt, det är inte så mkt hosta hon har...........
ulimon
men det är vanligt att de små blir förkylda efter inskolningen, det blev Klara också....
bejay
hoppas du får bli bra i armen och att du får vila upp dig då, du har ju sambon och släkt som kan ta hand om dottern