• BeJay

Ensamma mammor i luleå söker vänner :D

Nån som vill fika?
    eller kanske bara surra här,
    Kanske badhus besök eller leka på leos lekland ngn dag :D

Skriv en rad eller 2 :D

Kram kram

• Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D
  • bimbomika

Så har snuvan kommit till hela familjen=(
    eller jag har mest ont i halsen=( hostar,men det har inte brutit ut ordenkligt riktigt ännu....åsså var ja på jobbet i går,mmm kan knappt gå i dag,foglossningar tror ja de är,har som ont under rumpan som om man har ramlat på is...toastolen är en plåga att sätta sig på =/ men men får se o jga tar mig upp i morgon,skall jobba i dag med,hoppas det inte blir värre=( Annars mår vi bra hära..har faktist varit på staden med hela familjen,åsså har vi haft en som sov hos oss så vi for ut på bichops arms! med makens familj=) sköönt A vakna inte,vi la honom och tog honom på morgonen så han märkte inte äns att vi for =D Och hon som var med honom sa ja e han alltid så här så kan ni fara varge helg=) jag kommer hit,ni lägger honom och tar honom på morgonen inga problem =D har det varit något så brukar vi få fara å lämna honom hos svärmor eller As faster men går det att lösa på deta sätt så e det ju jätte bra=) ex när vi var på styrelsemöte å mat efteråt,då fick vi lämna hela natten när vi igentligen bara hadde behöft ha nån fram till 24!

• Klarisen

ja här är vi också förkylda fast Klara har varit på dagis så jag fick vila och då kändes det värre med förkylning och allt
    kokade när jag hämtade K, fick ha bilen som tur var och trodde jag hade feber men det hade jag inte men var på gränsen

snön har kommit tillbaka, bättre än isiga vägar men det borde snart försvinna tycker jag så att man kan cykla igen

• BeJay

Grattis till in älskade dotter och prinsessa Nova på hennes 2års dag :)

Vi ahr haft en udnerbar helg fylld med kalasande och massor med gäster och presenter =)

• ulimon

J är fortfarande snuvig med hosta, jag har lite sveda i halsen men annars så mår jag väl rätt såbra, fortfarande ont i ryggen men ska ju till sjukgymnasten på onsdag. Hoppas få hjälp för den ryggvärken jag har. Måste ju testa och se. Det minsta jag böjer mig fram/ner så känns det.

Helgen har varit hyffsat bra. Fick rensat en hel del igår när svärföräldrarna var hit och passade J. Går så bra med dem och Johanna, härligt. Men har ändå en del kvar att rensa bort. Har ju hur mycket som helst känns det som. Men så är det.

Ha det så hörs vi igen.

• ulimon

Grattis NOVA på födelsedagen i efterskott då. Eller fyllde hon idag?

• BeJay
    ulimon skrev 2009-03-30 19:09:03 följande:
    Grattis NOVA på födelsedagen i efterskott då. Eller fyllde hon idag?
    idag fyller hon år och hon tackar så mkt =)
  • bimbomika

vi önskar åsså grattis =)
    mm har värre i halsen i dag =( Å sne så ligger bäbben å tycker på en närv så jag har ont som tusan ryggslutet å neråt! går jag så e det ganska bra,men toastolen e hämsk =/ men men hoppas dt går till sig snart =) snart skall vi ju på ultraljud =D mmm längtar =)
    Har ni kollat könet på era små?
    Är nyfiken,men vet inte riktigt...gjorde det inte på pojken...

• Klarisen

GRATTIS NOVA på 2års dagen en dag för sent!!

får man säga att man glömde för att man är förkyld och har lite minnesföörlust.......

ulimon
    aj då, kan ju ha att göra med att du står och plockar och städar och så kanske

bimbomika
    ajdå ont att sitta på toan, låter inte så kul,hoppas det blir bra snart

Klara ärpå dagis och mamma och pappa hennes är hemma, jag mår bättre men sambon är vrålförkyld, tänkte att han skulle jobba men invänta snickaren som ska göra det sista i vbadrummet
    men när jag hade lämnat K på dagis, kunde ta bilen så sa han att han inte ska jobba och jag blir svettig av att få iväg Klara och köra henne till dagis

och idag ska hon till tandläkaren 15.40, ska väl ta mig dit då jag kan ta bilen, sa till henne att hon kanske ska åka pulkan, men pratade inte så mkt om det, fast hon tycker numer att det är kul att bara hoppa i skorna och på med jackan
    ja det var igår så ville jag hem fort för jag kokade och sa till henne att bara ta på skorna , mössa och vantar och fleecen men den ville hon inte ha och fick ta overallen över armarna bara
    så nu på morgonen hoppade hon i skorna och brydde inte sig om overallen, så hon fick ta på sig jackan och det gick jättebra,
    men sen ut i snön i tunna taights och då gäller det att inte ramla i snön för hon vill ju ut oh trampa i snön ju
    ja får de göra en sak en dag så tror de att det är så man ska göra, lika är det om hon en gång fått somna på soffan så tror hon att hon ska göra det flera dagar, men det var ju bara en gångs grej som händer men en 3åring fattar ju inte det förståss!!

ojdå va långt det blev
    ska föröka vila nu, fast framför tv:n blir det en stund, dela på tv:n med sambon ja räts så ok
    han ska se 2½ män, komediserie han gillar och jag vill se cityakuten som jag spelade in igår men har inte påmint han om det

fast sen har vi ju en tv till fast med mindre kanaler och han ser ju sin serie genom stora tv:n på datorn som vi har kopplat till den tv:n och jag har spelat in mitt programm på boxern

ja få se hur det blir med Klaras hosta, får brikanyl nu för den finns där lite grann men i övrigt är hon pigg och vill leka när vi kom hem från dagis igår och så..................

• ulimon

bimbomika: jag/vi kollade aldrig könet när vi väntade Johanna. Ville att det skulle bli en överaskning. Gör nog inte det med nästa heller om vi ska ha fler barn.

Svar på tråden Ensamma mammor i luleå söker vänner :D