Li: Tänkte just skriva ett inlägg till dig! Nej, nu är de på plats igen, i ökad styrka. Såklart. Kan iofs koppla det till stress och lite sömn (minstingen är sjuk och har fått infektionsastma), men annars är det som vanligt igen. Skönt att det har gått över i din fot nu! Mina symtom tycks vara konstanta, det blir aldrig mindre obehag från benen och de andra kroppsdelarna. Det kan hoppa lite fram och tillbaka mellan knäna, men oftast är det båda. Känns också oftast lite bättre på morgonen, men ju mer jag stått och gått, desto värre känns det (=oro för att musklerna inte orkar). Ont fotlederna känner jag igen, det har jag också allt som ofast. Kan bero på att jag envisas med att stå och gå på tå (typ göra tåhävningar)...;) Funderar annars också ofta på atrofi i fötterna, särskilt med tanke på envisa ryckningar där och så tänker jag att knäproblemen beror på det, att jag liksom fått felställning i knäna pga atrofi i fötterna...
Något som jag ogillar skarpt är också den här musketröttheten. Jag blir så oerhört snabbt helt slut i musklerna, och tydligast är det i armar/axlar, händer och käkar. Har du också haft sån här uttröttbarhet? Hr också alla möjliga konstiga smärtor ifrån musklerna, kortvariga hugg, stick och stramanden. Fattar bara inte vad allt beror på... Sen är man ju iofs oerhört observant och noterar minsta känsla i kroppen direkt. Är också såååå less på detta!!!