Li: Jodå, det är väl OK. Vissa dagar bättre, andra sämre. Är så oerhört trött på den här eviga ryckningen i ögonlocket som fortfarande hänger kvar. Den är kraftig och drar liksom ögonlocket i sidled, ser inte klokt ut. Annars är det som vanligt med de övriga symtomen och ryckningarna tycker jag. Sover otroligt illa och drömmer stressdrömmar hela tiden, som att jag inte hittar ett av mina barn, kommer försent till något, eller glömmer saker osv, ja du vet. Själv då, hur är det med dig? Någon bättring? *hoppas*
Hypo: Jobbigt att du också har fått ryckningar! Man kan absolut få det av stress och oro! Läs bakåt i tråden så kan du se vad jag och Li skrivit om det tidigare. Och gör dig själv en tjänst och sluta läs på nätet! Jag vet ju själv hur det är, har nog läst det mesta som går att hitta om ALS, tyvärr. Mycket är taget ur sitt sammanhang och stämmer inte överens med vad de neurologer som vi har träffat säger. Men jag vet ju själv att det inte alltid hjälper, jag är ju själv här i oron för andra gången på några år, även om det känns hyfsat just nu. Stickningar är ett typiskt ångestsymtom! Hoppas att dina ryckningar avtar så att du slipper detta snart!