Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Nja jag är ju så van dessa spyor överallt av alla fyra katterna.......jag skulle mera vilja att de slutar äta allt som de ändå inte tänker ha kvar i magen.....*suck*
Ser liksom ingen mening med att äta upp en massa saker bara för att testa fast dom är ju sånna
Vindaloos: vad kul, då dyker jag upp imorgon
.. fikadoft kan jag inte motstå ;) mums
LisaP: fina fotona blev som moonsleeper tagit
HAr faktiskt hört av en annan som varit hos Moonsleeper att de var jättenöjda!!! Så det blir kanske nåt sånt i framtiden för oss med.
Piggelinis: Ja då syns vi imorron, det verkar som om syrran också vill komma, så vi blir nog några stycken med bebbar/barn på insidan eller utsidan hihi.
Isaac snusar i vagnen nu äntligen, han har terroriserat Beppe här idag......stora tussar tar han och Beppe den lilla stackarn förstår inte bättre än att SPINNA!
Ja du vet ju hur han är.
Tack tack , ja hon har tagit superfina bilder.. är jätte nöjd, lite tråkigt bara att EllaBella var kinkig, men men .. till moonsleeper går jag deffinitivt fler gånger *ler*
skööööönt att vara ledig idag!
Önskar alla Övikingar en trevlig helg.....
A-K
Tack alla för trevligt fika idag! Det måste göras om!
Trevlig helg allesammans!!
Vilken ovanlig dag det blev idag.
Allt började med att jag fick sovmorgon till 6.45 (då vaknade Lucas). Lucas förmiddagslur blev 2 timmar och 15 minuter!!!!! (brukar vara 1 timme), vilket försköt lunchen med 1 timme. Middagsluren blev först 16.20 och efter 45 minuter väckte jag honom. Även middagen blev försenad, ca. 45 minuter. Gröten åt han först 19.30 och var inte ett dugg trött när jag la ner honom vid 20.00. Strax efter 21 gav jag upp och gav honom välling och han somnade äntligen vid 21.20.
Vem vet hur morgondagen blir.
Kalas blir det i alla fall, hela helgen. Mina syskon var här idag. Sambons hade inte tid, så hans ena syster kommer imorgon, ev. kommer hans andra oxå. Hans föräldrar kommer på söndag, så hela helgen är "förstörd". Blir inget annat gjort än en massa kaffekokande.
Trevlig helg på er!
läge sedan man var här! läget bra med er?
Moonsleeper är en bra fotograf tycker jag. Har varit där i 2 omgångar med mina barn o jag är nöjd...inte fått korten ännu men har fått sett dem.