Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
pu fantast, tack då vet jag! Tyckte jag läste nånstans att den skulle läggas ner.
Chino: Kojans förskola i Gullänget.
Vet dock inte var jag hamnar när det är dags att börja jobba igen. Kan bli var som helst. Hoppas bara det blir inom Gullänget.
Chino: Kojans förskola i Gullänget.
Vet dock inte var jag hamnar när det är dags att börja jobba igen. Kan bli var som helst. Hoppas bara det blir inom Gullänget.
Sitter och funderar på om jag ska idas torka golven idag, eller om jag ska ta det imorgon bitti. Hade tänkt se Cityakuten i sängen, börjar om 20 minuter tror jag. Är så härligt att somna in framför TV, jag sover så gott då. *Zzzzzzz*
Golven får nog vänta till imorgon.
God natt på er!
Vad hände där tro?????
vindaloos...Jonathan tycker också om de tre vännerna och jerry, han står alltid framför tv:n och dansar till signatur melodin
Chino: Ja det är väl färgerna o musiken som Isaac gilla rmest, jag skrattar åt själva programmet. HAn blev ju så kär i sin vikarie.....hihi.
Ja tro om jag skall ge mig på att jaga in min smitare till kisse. Han smet ut och vill inte komma in, och jag har gett mig den på att han får komma tillbaka själv, tänker inte rusa ut med Isaac på armen o försöka få tag i honom......*grrrr* hoppas att han är blöt o kall så han får mycket tvättjobb då han kommer in......torde ju inte se ut som i galleriet i af hehe.
blir det nån fika framöver?
ja jag vill fika, har inte varit på fika mer er sen.. v 20 i graviditeten! och nu är sessan 2 månader. låter som att det är dags?
JA på fredag är det fika här hemma hos mig i alla fall, så ni som kan ta er hit till holmen är välkomna. SKa fixa barnvänligt i gillestugan också
vindaloos: jag kommer gärna och fikar hos dig på fredag, hihi :) då kan jag betala tupperwear samtidigt :) är man välkommen? :) kram