• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • Den där Linn

Jag åker gärna, men annars får jag ta egen bil!

• MiaE

Ja vi märker... lär veta rätt snart...

• fru bengtsson

MiaE: Jag samåker gärna, men kan ta bil om det behövs. Bara jag blir lotsad rätt så är jag nöjd!

• LisaP

Oj Oj..

Gissa om jag blev paff... mötte precis en hamster i trappen då jag skulle gå upp....

Tydligen hade hon fått upp luckan på nått vis.. men att hon inte slagit ihjäl sig då hon trillade ner från byrån hon står på, eller stegen ner för trappen det begriper jag inte.. Men men nu är hon på plats igen iaf...

Sugen man blir på att fika ju.. dock kan jag ju inte åka till holmen, måste ju hämta barnen vid ett tiden.. Annars är jag ju snudd på uppväxt där *ler*

• puh fantast

Typiskt att det var just nu på fredag. Sambon fyller år, så jag har fullt upp. Tänkte även hinna med en sväng till hans kusin, lillkillen där fyller 1.

Annars hade det varit skoj.

Ingen som ska på stan imorgon? Funderar på att åka in, men jag vet inte om jag ids. Har ju lite att göra, men samtidigt har jag lite ärenden som måste fixas på stan.

• MiaE

En annan får ju bara jobba i morgon...

• LisaP

Ja du puh.. jag e skit sugen på att åka till stan, har ju "bara" Ella.. ja och så sambon då... får fundera lite.. kanske kan hitta någon annan orsak att åka in och inte bara fika??? skall klura ett par minuter...

• puh fantast

Det är så synd om dig Mia. Varför har du inte loggat in på msn? Undviker du människor????

• puh fantast

Låter bra Lisa *hihihi*

Tror du inte barnen behöver lite varmare vantar och mössor? Det börjar bli kallt ute.

Svar på tråden Övikstråden