Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
God morgon!
Eller jo..
Här började dagem med att emma sätter på tv´n på högsta volym kl kvart över 7. trots att vi har regeln: ingen tv före 8.00 på helgerna *suck* Naturligtvis väcker hon ju upp de andra två då.. så nu sitter man här.. med en karl som sover, tror han skulle kunna sova om så 3:e världskriget bröt ut.. Nåja det är tur han är bra på många andra saker, för gå upp m barnen är inte hans grej iaf...
Förstår dig Lisa. Har en precis likadan, förstår inte hur han kan sova när Lucas leker, då flyger det grejor hit och dit och alla leksaker låter och spelar och han ramlar och slår sig, men sambon sover så gott. Själv har man svårt att sova när sambon andas för tungt, men det är väl tur att man är olika.
Ingen som ska in på stora staden på måndag? Ska på BVC och det är kanske någon som är sugen på en sväng på stan och lite lunch.
Ha en fortsatt trevlig helg.
Ev jag puh fantast.. beror på om jag ids.. men jag måste ju som sagt vara hemma tills kl 14 om inte henke tänker vara hemma..
Hejhej...
Det var länge sedan jag skrev nått här inne så jag får väl skriva några rader ikväll då....
JAg har mest bara smygit runt här inne, har inte orkat skriva nått... men nu har fingararna fått vila så länge så nu hinner jag knappt med dem när de flyger över tangentbordet
Här hemma är allt som vanligt, jag o Hugge är förkylda som 17.... (som vanligt sa jag ju
)
Ne, nu väntar snart min skönhetssömn.... måste bara skriva i några GB föst!!
Nämen Tessan: VAd är det för stil? Förkylda? Fast å andra sidan... Jag och Ivan vägrar ge upp förkylningen helt... Hostan envisas med att dröja kvar och det rätt rejält.
förkylningarna verkar stanna länge, tycker man känner sig lite halv förkyld hela tiden. Vad säger ni? längtar ni tills snön då? Inte jag inte, huga! trist med kyla, på med alla kläder. Härligt med sommar då man bara kan gå ut o slippa pylta på en massa kläder. Fast det är väl kul för barnen med snö, åka pulka, skidor ja allt som hör vintern till.
Hej hej !!! Tänkte bara flika in att de som vill är välkommna ut i skogarna kring Bredbyn på fika lördag eftermiddag OM någon ids köra hit ut vill säga *ler*
Hojta här så jag vet om nån har lust att kika förbi...
*hojt* *hojt*
Ja, den HÄR gången SKA jag på fika!! Så jag skriver upp mej på anmälningslistan
*skrattar* du är välkommen linn..
Anmälningslistan:
Linn84
Lisa: som det verkar har vi lagfest på lördag. Vi hade funderat på 15:de. men jag har inte hört nå´t på länge, så jag antog att det inte blev något, men så kom det ett mejl idag.
Så jag får fundera lite. Känns inte som jag hinner innan eftersom vi ska träffas 17.00.
Hör av mig lite senare.