Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
SKulle också vilja veta mer om babysim här i stan.
Är så sugen på att ta lillfisen och åka på paradisbadet nån dag och bara slappa och plaska och bli skrynkliga......Lilla Söderhavet heter det va? hihi gud så spännande.
Vi har bara badat här hemma i bubbelbadkaret och det är nog kul tycker han.
avantasiia: Vi plaskar med pingstkyrkan och tycker det är kanon. Beror ju lite på vad man är ute efter... lära dem dyka eller bara ge dem vattenvana... Fråga gärna mer om du vill veta.
Som jag fattat det så har inte kyrkan några utbildade instruktörer.
Jag babysimmar med ABF och det är väl sådär. Skulle tydligen dra i gång i mitten av oktober och nu är det snart november och har inte hört något *hmmmmff*
moonsleeper.. min karl är rätt händig.. men tyvärr är han lätt invalid just nu.. Men annars hade vi gärna hjälpt Er...
Har du en privat frisör föresten linn... Så lyxigt *ler*
Hehe, hela min kompiskrets består till mesta delen till frisörer
Annars klipper jag mej själv...
(gick ju inte Frisör bara för att)
*skrattar* så trevligt... Jag ser ut som om jag har en stor virkad mössa mitt på huvvet typ.. Men som vanligt vet jag inte vad jag skall göra med det.. några förslag???
Annars får jag väl göra som vanligt.. sätta mig i frisörstolen och säga gör nått kul.. och jag vill INTE se snäll ut *fnissar*
Hej tjejer!
Nu tänkte jag be er som sitter på förstahandsinformation om barnmatsutbudet i stan om hjälp! Var finns största utbudet av Hipp? Tidigare innan alla stora butiker öppnade var det Prix som var bäst, är det fortfarande dit jag ska åka?
Tack på förhand!!
Hm.. hipp har jag sett på hemköp iaf.. är ju iof inte så hemma i stadens affärer *ler*
Tjingeling!